Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:47:47 GMT

برجام حقانیت ایران اسلامی را در دنیا ثابت کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۴۷۹

برجام حقانیت ایران اسلامی را در دنیا ثابت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه امینی ظهر امروز سه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان هشترودی گفت: امروز دشمنان می خواهند با جنگ اقتصادی مردم را از نظام و انقلاب دور کنند.

وی سپس با اشاره به اینکه جنگ امروز در عرصه اقتصادی است، گفت: دشمن می‌خواهد با دور کردن ما از آرمان‌هایمان کشور را دچار فروپاشی کند ولی در ذهن پرسشگر دانشجو این سوال مطرح می‌شود منشا این نابسامانی‌های اقتصادی در چیست؟

امینی گفت: عدالت لازمه حکومت بر فرد است و تداوم نظام جمهوری اسلامی در گرو عدالت است و اگر بدنبال صدور انقلاب به جهان هستیم این امر با برقراری عدالت اجتماعی و عزم جدی برای مبارزه با فساد محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) می‌فرمایند در جامعه باید اصلاحات صورت پذیرد! جامعه‌ای که خون بهای شهداست بدون اصلاحات در تغییر سیاست‌ها راه بجایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه باید اصلاح‌طلب واقعی باشیم نه فرصت‌طلب گفت: به لحاظ جناح‌بندی‌های سیاسی خود را مستقل می‌دانم اما از اصلاحات واقعی دفاع می‌کنم و امروزه وظیفه دانشجویان و عالمان جامعه است که به دنبال چنین اصلاحاتی باشند، حق‌مدار و حق‌طلب باشند و به دنبال تطبیق دادن مسئولین با معیار حق باشند نه با اشخاص.

وی گفت: مهار تورم توسط دولت تدبیرو امید به خوبی صورت پذیرفت ولی عده‌ای در داخل برای اینکه مخالف دولت بودند و مخالف ارتباط با دنیا و به رسمیت شمرده شدن هویت ایرانی بودند به دولت حمله کردند تا دولت را تضعیف کنند و در این راه موفق هم شدند.

کد خبر 4482165

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب دانشجویان دولت تدبیر و امید مجلس هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود