Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

بازگشایی راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در پی بارش‌های اخیر راه ارتباطی حدود 130 روستا مسدود شده و یا تردد در آن با مشکل مواجه شده بود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، علی خوان‌پایه افزود: با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی 100 روستای استان بازگشایی شد و باقی‌مانده راه‌های مسدود نیز امروز 27 آبان بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار کرد: این روستاها عمدتا در بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی، دهستان زیلایی و بخش‌هایی از شهرستان‌های چرام و لنده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: 6000 کیلومتر راه ارتباطی در استان وجود دارد که از این رقم 1800 کیلومتر راه‌های چهار خطه، اصلی و فرعی و حدود 4 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است.

 خوان‌پایه تصریح کرد: حدود 1500 کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی است که بیش‌تر مشکلات جاده‌ای استان نیز مربوط به این راه‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در حوزه راهداری ادامه داد: این ماشین‌آلات با مشارکت بخش خصوصی قبل از شهریورماه به‌روزرسانی شدند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ذخیره‌سازی سوخت، شن و ماسه عنوان کرد: بیش از 400 هزار لیتر سوخت و 15 هزار تن شن و ماسه ذخیره‌سازی شد.

 خوان‌پایه اضافه کرد: هم‌اکنون محور «سی سخت به پادنا» به علت بارش سنگین برف مسدود است و رانندگان باید از محور جایگزین «سی سخت – پاتاوه به سمیرم» استفاده کنند و محور «گچساران – پازنان به دیلم» هم که به علت تخریب یک دهنه پل مسدود شده بود با تلاش اداره راهداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازگشایی شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کهگیلویه و بویر احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران گفت: در بارندگی‌های اخیر بیشترین بارش در گچساران و باشت ثبت شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز، امروز_ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش سامانه و بارندگی در سه روز گذشته قرار گرفتند و در شهرستان‌های باشت و گچساران بیشترین باران را داشتیم.

وی با بیان اینکه در این بارندگی تلفات جانی نداشتیم، افزود: بارش شدید باران باعث خسارت به کشاورزان، باغات و صیفی‌جات و زیرساخت‌های آب و برق شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حوزه راه، جاده‌های روستایی و جاده پاتاوه _ دهدشت مشکلاتی رخ داد که مشکلات برطرف شد و در حوزه عشایر که در حال کوچ هستند تحت تأثیر این سامانه قرار گرفتند اما با توجه به اینکه هشدارهای قبلی صادر شد مشکلی چندانی مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد موضوع خود مراقبتی را جدی بگیرند و ضمن توجه به توصیه‌های مدیران و هواشناسی، تلاش کنند محصولات مختلف شیلات، کشاورزی، دام و باغات خود را بیمه کنند تا در صورت خسارت احتمالی در زمان بحران بیمه به آن‌ها خسارت پرداخت کند.

کد خبر 750493

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد