Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:43:29 GMT

بارسلونا در خاک آمریکا به میدان نمی رود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۹۸۶

بارسلونا در خاک آمریکا به میدان نمی رود

تهران- ایرنا- باشگاه بارسلونا با اشاره به عدم وجود توافق نظر بر سر قرارداد منعقد شده بین لالیگا و شرکت «اِمریکن رلونت» برای برگزاری بازی این تیم و خیرونا در خاک آمریکا، از بازی مذکور صرف نظر کرده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «بلیچر رپورت» روز سه شنبه نوشت: به موجب قرارداد 15 ساله منعقد شده بین سازمان لیگ اسپانیا با شرکت آمریکایی «امریکن رلونت»، هر ساله یکی از بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار می‌شود؛ خیرونا نخستین تیمی است که به اصطلاح میزبان این بازی بوده و به نوعی آغازکننده این قرارداد جنجال‌برانگیز لقب گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای در تارنمای رسمی خود، اعلام کرد: پس از اطلاع از عدم توافق جمعی با پیشنهاد برگزاری بازی در خاک آمریکا، باشگاه بارسلونا با موافقت اعضای هیات مدیره خود، از برگزاری بازی مقابل خیرونا در میامی آمریکا، صرف نظر می کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: بارسلونا همواره نسبت به انجام بازی لالیگا در میامی تمایل داشته و دارد و با اختصاص و تقسیم عواید آن با همان معیارهای توزیع درآمدهای ناشی از حق پخش تلویزیونی، به تمام تیم های حاضر در لالیگا و لالگیا 2 (لیگ دسته دوم اسپانیا)، موافقت کرده است اما معتقد است مادامی که در خصوص این پیشنهاد اجماع و توافق نظر وجود نداشته باشد، پزوژه مذکور به ثمر نخواهد رسید.
براساس گزارش فوتبال اسپانا و شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان»، فدراسیون فوتبال کشور اسپانیا و «جیانی اینفانتینو» رئیس فدارسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مخالفت خود را با قرارداد مذکور صراحتا اعلام کرده اند.
با توجه به تمام مخالفت ها، به نظر می رسد جار و جنجال ها برای برگزاری بازی مذکور خوابیده و حالا هم با توجه به بیانیه خروج بارسلونا، آخرین امیدهای لالیگا برای پیشبرد اهدافش در فصل جاری، ناامید شده است.
مطابق برنامه قرار بود دیدار خیرونا - بارسا 27 ژانویه در ورزشگاه «هارد راک» شهر فلوریدا برگزار شود و مقامات لالیگا متعهد شده بودند در صورت دریافت چراغ سبز از نهادهای مربوطه، برای سفر هوایی هواداران به آمریکا تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرند.
اما با توجه به شرایط جدید و همچنین مخالفت کتبی تیم بزرگی همچون رئال مادرید با تصمیم لالیگا، شیشه آرزوهای سازمان لیگ لالیگا و «خاویر تباس» رییس این نهاد ترک بر خواهد داشت.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بارسلونا لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

ژاوی به خواسته‌اش می‌رسد: تمدید قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سرجی روبرتو در آستانه تمدید قراردادش با بارسلونا قرار دارد. این مدافع 32 ساله که بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز به بازو می‌بندد، در نوامبر ۲۰۱۰ اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان بارسلونا انجام داد و تا به این لحظه، موفق به کسب تمامی افتخارات ممکن به همراه آبی و اناری پوشان شده‌است. 

توافق بارسلونا و ژاوی بر سر ادامه همکاری، احتمال ماندن روبرتو در جمع آبی و اناری پوشان را بیشتر کرد و حالا تنها یک امضا تا محقق شدن این اتفاق باقی مانده‌است. با توجه به تمایل هر دو طرف به تمدید، به نظر می‌رسد که فرایند امضای قرارداد جدید چندان طول نکشد و اعلام رسمی آن طی روزهای آینده انجام شود. 

سرجی روبرتو تاکنون ۳۶۹ بازی برای بزرگسالان بارسلونا انجام داده و آمار ۱۹ گل و 42 پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا