Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: لایه بردارهای مناسب پوست صورت را شفاف و جوان می کنند در فصل پاییز به دلیل خشکی هوا می توانید بهترین لایه بردار را با مواد طبیعی در خانه درست کنید.

پوست صورت به طور طبیعی در طی فصول سرد خشک‌تر می‌شود بنابراین بهتر است در این فصل‌ها پوست را بیشتر از هر زمان دیگری آبرسانی کنیم.

در فصل پاییز پوست ما بیشتر از هر زمان دیگری به توجه و مراقبت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی لباس‌ها و دکور خانه را با آمدن فصل پاییز تغییر می‌دهیم پس شک نکنید که باید در لوازم آرایشی و مراقبت‌های پوستی هم تغییراتی ایجاد کنید. بهترین کاری که می‌توانیم در این فصل برای سلامتی Health پوست مان انجام دهیم پاکسازی و لایه برداری پوست صورت است. در ادامه یاد می‌گیریم که چگونه یک لایه بردار پاییزی درست کنیم. در این لایه بردار از مواد کاملا طبیعی استفاده شده است به همین دلیل پوست را در معرض افزودنی‌ها و سموم مضر قرار نمی‌دهد.

این لایه بردار خانگی بهترین راه برای تغذیه کردن پوست‌های خشک و خسته در فصل پاییز است. پوست صورت به طور طبیعی در طی فصول سرد خشک‌تر می‌شود بنابراین بهتر است در این فصل‌ها پوست را بیشتر از هر زمان دیگری آبرسانی کنیم.

درست کردن لایه بردار صورت مناسب فصل پاییز

روغن تخمه کدو موجود در این لایه بردار با مرطوب نگه داشتن پوست با آسیب‌های رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و پوست را جوان نگه می‌دارد. علاوه بر روغن تخمه کدو در این لایه بردار از پودر سیب هم استفاده شده است. پودر سیب سرشار از آلفا هیدروکسی اسید، ویتامین C؛ و آنتی اکسیدان‌هایی است که به پوست آبرسانی کرده و پوست صورت را تازه‌تر و جوان‌تر می‌کند.

شکر قهوه‌ای یکی از مهم‌ترین مواد این لایه بردار است، زیرا پوست را لایه برداری کرده و با از بین بردن سلول‌های مرده به سلامت و جوان سازی پوست کمک می‌کند.روغن پرتقال شیرین هم یکی از مواد تشکیل دهنده این کرم لایه بردار است که برای پوست‌های جوش دار مفید است و خاصیت ضد پیری دارد.اگر صورت جوش دار دارید حتما از این لایه بردار استفاده کنید، زیرا در آن نه تنها از روغن پرتقال شیرین بلکه از روغن میخک نیز که خاصیت ضد التهاب و ضد باکتری دارد برای کاهش قرمزی پوست در اثر آکنه‌ها استفاده شده است.

مواد مورد نیاز:

½ پیمانه شکر قهوه‌ای

۲ قاشق غذاخوری صابون مایع “کاستیل”

۱ قاشق غذاخوری روغن تخمه کدو

۱ قاشق غذاخوری موم عسل

۱ قاشق چای خوری پودر سیب

۴ قطره روغن پرتقال شیرین

۳ قطره روغن میخک

موم عسل و روغن تخمه کدو را داخل ظرفی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا موم و روغن با هم ترکیب شوند.سپس از روی حرارت برداشته و صابون مایع را به آن اضافه کرده و هم بزنید.روغن‌ها را اضافه کرده و هم بزنید.در ظرف جداگانه‌ای پودر سیب و شکر قهوه‌ای را با هم ترکیب کنید.سپس مواد خشک را با مواد مرطوب مخلوط کنید و داخل شیشه بریزید.همانطور که می‌دانید از لایه بردار‌ها نباید بیشتر از ۲ بار در هفته استفاده کنید. البته مقدار استفاده از لایه بردار بستگی به نوع پوست شما دارد و اگر پوست حساسی دارید قبل از هر اقدامی ابتدا با پزشک Doctor مشورت کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم سلاخی شدن مرد بجنوردی با تبر توسط دوست معتاد / جسد نیمه سوخته بود + عکس خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس به جریان افتادن پرونده جسد سوخته کامران / سرنوشت پیچیده 3 قاتل در زندان شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا

منبع: رکنا

کلیدواژه: دکور سلامتی Health سلامت چای پزشک Doctor پوست جوان طبیعی مواد آموزش عکس دستگیر شد ساعت مرد تهران دختر همسر زیبا بروفه زن مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حرف‌های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی را در این ویدئو مشاهده نمایید. این مدیر آزمایشگاه می گوید روغن های سنتی که در مغازه ها جلوی مشتری گرفته می شود نباید خریداری شوند چون باید قبل از مصرف آزمایش های لازم روی آن انجام شود.

کد خبر 849190 منبع: مهر برچسب‌ها سلامت روغن خبر مهم زيتون - روغن زيتون برنج تغذیه

دیگر خبرها

  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • گنجینه ای از ویتامین ها و مواد معدنی
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟
  • چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟