Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی در نخستین اظهارنظر مجازی خود  پس از انتصاب رسمی به این سمت در حساب کاربری توییتری‌اش از عضویت ۶۰۰۰ نفر در سامانه سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات خبر داد.

انتظامی در توییتر نوشت:

سامانه_انتشار_و_دسترسی_آزاد_به_اطلاعات در خرداد۹۶رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۶ماه ۶۰۰۰ نفر عضو شدند و درخواست اطلاعات کردند.

این تعداد در۲ماه اخیر۲برابرشده:استفاده مردم از حقوق خود.

تا بهبود شاخص ها فاصله داریم ولی روند، امیدبخش است.

سپاس از ۵۱۶ دستگاه یاری رسان به شفافیت و سرمایه اجتماعی   گفتنی است؛ سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات سایتی اینترنتی است که دولت با هدف استفاده تمام شهروندان به جهت دسترسی آزادانه به اطلاعات نهادهای گوناگون دولتی طراحی و ایجاد کرده‌است.شهروندان، افراد حقیقی و حقوقی با استفاده از این سامانه اطلاعات به خصوصِ یک نهاد دولتی را درخواست کنند که منتشر شود؛ پس از ثبت این درخواست اطلاعات درخواستی در این سامانه برای عموم منتشر خواهد شد، مگر آن که اطلاعات درخواستی ، حریم خصوصی افراد را نقض نماید.            

انتهای پیام/ 

                                                                                                                                                                                                                                     

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله