Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه پرسپولیس به مصاحبه‌هایی که از او در روزهای اخیر منتشر شده واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین در خصوص نقل‌قول‌هایی که در یکی، دو روز اخیر از سوی او منتشر شده، گفت: متأسفانه برخی از همکاران رسانه‌ای شما کارهایی می‌کنند که آدم در آن می‌ماند. من در مراسم تشییع جنازه مرحوم کتیرایی بودم که یک خبرنگار که او را نمی‌شناختم بارها به من اصرار کرد که با او صحبت کنم اما من به این خبرنگار گفتم که اینجا جای مصاحبه کردن و حرف زدن نیست اما او باز هم اصرار کرد و از من خواست تا حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نقل‌قولی از من منتشر شده که درباره بازی پرسپولیس و سپاهان حرف زدم اما این حرف‌ها، حرف‌های من نیست. به نظر من پرسپولیس مقابل سپاهان یکی از بهترین بازی‌های 8 سال اخیر خود را انجام داد و فوق‌العاده بازی کرد به طوری که در این سال‌ها چنین فوتبالی از پرسپولیس ندیده بودم، از آن طرف هم تیم سپاهان خوب بازی کرد و به خصوص بعد از گلی که زد 10 دقیقه فوتبال خوبی انجام داد اما شاید آن روز، روز سپاهان نبود اما از قول من نوشته‌اند که پنالتی پرسپولیس درست نبوده است. من کی و کجا این حرف را زدم؟

او در خصوص نقل‌قولی که از او منتشر شده مبنی بر اینکه ایرج عرب(فردی که فعلا جای گرشاسبی امور مدیریتی باشگاه پرسپولیس را عهده دار است) استقلالی است، ادامه داد: این حرف هم از آن حرف‌ها است. من نمی‌دانم آن خبرنگاری که این مطلب را نوشته از کجایش آورده که من چنین حرفی زدم؟! من به جز خوبی از آقای عرب چیزی ندیدم و هر بار که به باشگاه رفتم او کلی عزت و احترام به من گذاشته است و نمی‌دانم چرا چنین حرفی را از زبان من نوشتند. همه اهالی فوتبال و خبرنگاران می‌دانند که من اهل تکذیب کردن نیستم اما این حرف‌ها آنقدر دروغ است که مجبور شدم درباره آن حرف بزنم. برای من سؤال است که کسانی که این حرف‌ها را از قول من می‌نویسند عقل ندارند؟ چرا من باید درباره آقای عرب چنین حرفی بزنم؟ من فقط از او خوبی و احترام دیدم و این حرف‌ها که از قول من منتشر شده حرف من نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)