Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار قزوین در حاشیه اجلاس کنفرانس عمومی موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران دیدار و گفتگو کرد.

میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران در دیدار با استاندار قزوین گفت: خوشحالیم که در این شهر زیبا و تاریخی یک کنفرانس علمی برگزار شده و ایران در مسیر فغعالیتهای بین المللی علمی هم پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:قزوین نمونه خوبی از نگاه به گذشته و آینده است و می تواند در حوزه علمی هم نقش آفرین باشد و با دیدن توانایی های شما در عرصه های علمی و دانشگاهی علاقمند به توسعه روابط با ایران و از جمله قزوین در سایر بخشها هستیم.


برشتولود تصریح کرد: اخیرا یک هیئت علمی از کشور آلمان به ایران سفر کردند و امروز که در قروین هستیم به نظر می رسد این منطقه نمونه خوبی از علم و تکنولوژی و صنعت و کشاورزی دارد که می تواند برای سرمایه گذاران خارجی مناسب باشد.

وی گفت: علیرغم فشارهایی که در تحریم به ایران وارد می شود و محدودیت هایی که ایجاد شده اروپا علاقمند به توسعه روابط با ایران است.

سفیر آلمان در ایران یادآورشد: علاقه داریم از بناهای تاریخی و علمی شما دیدن کنیم و با ظرفیت های این خطه بیشتر آشنا شویم و ضمن توصیه به دیگران برای سفر به ایران زمینه توسعه مناسبات بین المللی با استانهای ایران هم مهیا شود.

کد خبر 4482288

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان دانشگاه آزاد قزوین روابط بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم

سفیر چین در افغانستان روابط دیپلماتیک و همکاری‌ اقتصادی پکن و کابل را مثبت ارزیابی و تاکید کرد که کشورش از سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های اقتصادی پکن در افغانستان حمایت می‌کند. 

ژائو شینگ در دیدار با ملا یعقوب مجاهد وزیر دفاع سرپرست طالبان، گفت: پکن با سیاست مداخله نکردن [در امور داخلی]، به روابط تاریخی خود با افغانستان ادامه می‌دهد.

وی افزود: افغانستان و چین اشتراکات واضحی دارند. ما ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور، از سرمایه گذاری ها و پروژه‌های اقتصادی پکن در افغانستان حمایت می‌کنیم.

ژائو شینگ تاکید کرده است که پکن در زمینه‌های تجارتی، اقتصادی و سایر بخش‌ها با کابل همکاری می‌کند.

سفیر چین در این دیدار تحکیم امنیت سراسری در افغانستان را فرصت خوبی برای همکاری تجاری و اقتصادی ارزیابی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا