Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: شانزدهم آذرماه در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در روستای "کوچینگ" بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی در محل حادثه مشخص شد زنی ۲۳ ساله در پی مشاجره لفظی با شوهرش، توسط او با سه ضربه چاقو مجروح و هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبازه با جرائم جنائی پلیس آگاهی با محرز شدن موضوع قتل با هماهنگی بازپرس ویژه قتل تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عامل این جنایت که از شهرستان متواری شده بود، آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را در استان هرمزگان شناسایی و با کنترل نامحسوس او را صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "جاسک "با یک دستگاه سواری مسافرکش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به قتل که جوانی ۲۴ ساله است در بازجوئی‌های اولیه به قتل همسرش در پی اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/پ

قتل خانوادگی در نیکشهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس