Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@13:05:22 GMT

بازی سختی مقابل شهرداری تبریز داریم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۶۵۴

به گزارش وانانیوز،  مهدی فروردین در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز و پیروزی یک بر صفر این هفته مقابل کارون اروند خرمشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور گفت: خدا را شکر تیم قشقایی روند خوبی در این چند هفته اخیر داشته است و با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل تیم خونه به خونه بازیکنانم از روحیه خوبی برخور دارند و با همین روحیه به مصاف تیم اروند خرمشهر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: همیشه بازی کردن با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر از بالای جدول و مدعی است. به همین دلیل ما بازی سخت و سنگینی مقابل اروند داشتیم و تنها نگرانی کادر فنی در این بازی مصدومیت ناگهانی بازیکنان‌مان بود. این بازی برای ما از نظر امتیازی و حیثیتی و همچنین با توجه به اینکه آخرین بازی نیم فصل در خانه و در میان هوادارن‌مان بود از اهمیت زیادی برخوردار بود و پیروزی در این بازی می‌توانست ما را از میانه جدول کمی به بالای جدول نزدیک کند.

سرمربی قشقایی شیراز گفت: در ابتدای نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم، البته هر دو تیم در این نیمه موقعیت‌هایی خوبی داشتند که نتوانستند به خوبی از آن استفاده کنند. با شروع نیمه دوم تیم ما با یک حرکت تمرین‌شده توانست در ابتدای این نیمه به گل اول دست یابد. البته بعد از گل اروند روی به حملات و بازی مستقیم آورد که این حملات با عکس‌العمل خوب دروازه‌بان و هوشیاری دفاع ما دفع شد. البته در ادامه ما هم فرصت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم، اما در پایان خدا را شکر توانستیم با همان تک گل بازی ۳ امتیاز را کسب و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در مورد بازی هفته آینده مقابل تیم شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری یکی از تیم‌های خوب و با ریشه ایران است و دارای کادر فنی خوب و با هوشی است مطمئنم بازی مقابل سختی مقابل این تیم داریم. اما ما هم قشقایی شیرازیم و مطمعن باشید با تمام قدرت به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی هستیم.

سرمربی قشقایی شیراز همچنین در مورد داوری‌های لیگ در نیم فصل اول گفت: من هیچ وقت در مورد قضاوت داوران حرفی نزدم، اما به نظر من داوران وقتی که یک تیم گل اول را می‌زند دوست دارند در ادامه با همان نتیجه سوت‌های خود را تکرار کنند و همیشه سعی دارند در خطا‌ها که ۵۰-۵۰ است تیم بازنده را راضی نگه دارند. این برای فوتبال ما خوب نیست و این موضوع می‌تواند در آیند به فوتبال ما آسیب بزند.

وی در پایان گفت: دو هفته است که شبکه استانی فارس بازی‌های ما را پخش مستقیم نمی‌کنند و در پیگیری‌هایی که داشتم ظاهرا به خاطر اختلافاتی است که با اداره کل ورزش جوانان دارند بازی‌ها پخش نمی‌شود امیدوارم که این اختلافات زودتر به پایان برسد به این دلیل که پخش مستقیم بازی‌ها آن هم از شبکه استانی باعث افزایش روحیه بازیکنان جوان می‌شود و در این جا از همه هوادران باشگاه به خاطر حمایت‌هایی که از تیم می‌کنند تشکر قدردانی داشته باشم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز