Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@13:48:07 GMT

◄ نشست هم‌اندیشی پیش‌کسوتان صنوف حمل‌ونقلی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۳۴۶

◄ نشست هم‌اندیشی پیش‌کسوتان صنوف حمل‌ونقلی

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، نشستی با حضور پیشکسوتان صنعت حمل‌ونقل، هیئت‌مدیره صنوف شرکت‌های داخلی کالا و مسافر، رانندگان وسایط نقلیه سنگین کالای شهرستان بندرعباس، هیئت‌مدیره انجمن سواری کرایه، معاونین مسئولان حوزه حمل‌ونقل برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقر جوان هفته وحدت را که به مناسبت میلاد باسعادت نبی‌اکرم است را گرامی داشت و گفت: وحدت یعنی یکی شدن، برادری، انسجام و وحدت جمعی مهم‌ترین مسئله امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به همین منظور از پیش‌کسوتان حمل‌ونقل که به‌صورت معنوی یاور اداره‌کل بوده‌اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است که استان هرمزگان، بندر شهید رجایی و باهنر که قلب کشور است را با تلاش‌ها و متحد بودن و هم‌اندیشی به جلو ببریم.

وی افزود: با توجه به تحریم‌هایی که در سطح کشور پیش‌آمده و دربرگیرنده استان‌ها و قطعا سایر آحاد جامعه و سیستم‌های دولتی هستند، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و موسسات، انجمن‌ها کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند امید است در بحث حمل‌ونقل و جاده‌ای از نقطه نظرات پیش‌کسوتان بهره‌مند شویم تا بتوانیم با تلاش و متحدشدن صنعت حمل‌ونقل را رونق دهیم.

در ادامه ابوطالب جوادی به نمایندگی از پیش‌کسوتان صنعت حمل‌ونقل سخنان خود را با عرض تبریک هفته وحدت آغاز کرد و گفت: در قرآن کریم شتر وسیله‌ای برای حمل‌ونقل زمینی بیان‌شده است و حضرت پیغمبر برای اداره امورتجاری خود از شتر استفاده می‌کرده است.

وی افزود: حمل‌ونقل کلید ویژه اقتصادی جامعه است و در ارتباط با جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند زیرا که معیشت جامعه از مبدا تا مقصد حمل‌ونقل است.

 ابوطالب جوادی عنوان کرد: صاحبان این جاده و تامین جاده و اقتصاد مملکت بر دوش صنعت حمل‌ونقل است ولی متاسفانه در امور اقتصادی به آن اهمیت داده نمی‌شود به همین دلیل در جلسات حضور فعالان و مسئولان حمل‌ونقل جهت پیشبرد هر چه‌بهتر اقتصاد جامعه و جلوگیری از مشکلات الزامی است.

در ادامه جلسه حاضران به ارائه سوالات و نقطه نظرات در خصوص مباحث مختلف پرداختند و مسئولان اداره‌کل با صبر و بردباری و با شفاف‌سازی آن‌ها پاسخ مناسب دادند در پایان ابوطالب جوادی از داریوش باقر جوان به عنوان مدیر جوانبخت یاد کرد و بابت حمایت و کنترل صحیح اعتصابات پیش‌آمده و جلب رضایت رانندگان زحمت‌کش و اخلاق حسنه و حسن‌نیت که همکاری لازم را با شرکت حمل‌ونقل داشته است تشکر و قدر قدانی کرد.

بنا براین گزارش، در این جلسه در این جلسه از 10 تن از پیش‌کسوتان صنعت حمل‌ونقل در حوزه مسافر، کالا و رانندگان وسایط‌نقلیه سنگین شهرستان بندرعباس و پیش‌کسوتان در صنف حمل‌ونقل سواری کرایه استان با اهدا لوح و هدایایی به‌رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج