Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه هیئت اندیشه ورزان استان گفت: اگر ادارات پنجره واحد و میز خدمت را به درستی انجام دهند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد. نظری به کسانی که به بحث قومیت گرایی دامن می‌زنند اشاره کرد و افزود:متاسفانه این موضوع در میان افراد تحصیل کرده نیز رسوخ کرده و به فضای مجازی هم کشانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماهیت آسیب‌های اجتماعی به گونه‌ای است که متناسب با روز تغییر می‌کند و نیاز هست که برای جلوگیری از این آسیب‌های اجتماعی راهکار‌هایی متناسب با روز ارائه شود.
نظری با اشاره به اینکه مردم ما در استان اولویت‌ها و مشکلات خاص خود را دارند ادامه داد:ما باید راهکار‌های متناسب با این مشکلات را ارائه دهیم که در همین زمینه هیئت اندیشه ورزان تشکیل شده وباید از اساتید دانشگاه و از تشکل‌های مردم نهاد در این جلسات استفاده کنیم.  
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استاندار هم گفت: قانون گریزی یکی از آسیب‌های اجتماعی است که در استان وجود دارد و فراگیری زیادی دارد و  عامل قانون‌گریزی در استان بحث فامیل گرایی است.
حجت الاسلام میرمحمدی به عواملی که باعث قانون گریزی افراد در جامعه می‌شوند اشاره کرد و افزود: عوامل اداری، قانونی، اجتماعی، فرهنگی و عوامل اقتصادی موجب قانون‌گریزی مردم می‌شوند.
وی با بیان اینکه جامعه ما سنتی است و ریشه قانون‌گریزی در این استان طایفه گرایی هست و همین موضوع باعث نگرانی مردم شده است گفت: مردم ما از کمبود‌ها و نبود‌ها و وضعیت اقتصادی نگران نیستند نگرانی اصلی مردم تبعیض در جامعه است و اینکه قانون برای همه رعایت نمی‌شود. 
در این جلسه اعضای هیئت اندیشه ورزان راهکار‌های متفاوتی را برای از بین بردن قانون گریزی در استان ارائه دادند و آن‌ها استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، صدا و سیما وآموزش و پرورش را راهکاری مناسب برای قانونمند کردن افراد دانستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پنجره واحد میز خدمت قانونمداری آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر

علیرضا حسینی گفت: میزهای خدمت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی و در واحدهای بزرگ و متوسط، صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، پاسخگوی سئوالات مختلف جامعه کار و کارگر استان مرکزی است و مشکلات مطرح شده این قشر را از این طریق به شکل ویژه بررسی می‌شود.

وی، با یادآوری نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، گفت: این شعار مهم بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در این فرمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در راستای ارج نهادن و قدردانی از نیروهای کار، کارگران و بیمه شدگان در عرصه تولید، اقدامات مختلفی را در هفته کار و کارگر سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسینی اظهار کرد: برگزاری نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی با حضور نمایندگان کارگر، کارفرما و بازنشستگان با محوریت بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه کارگری، تبیین و تشریح دستاوردها و اقدامات سازمان در حوزه‌های بیمه‌ای و تقدیر از کارگران نمونه در چند واحد صنعتی استان، بخشی از این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: نشست با کارگران، ارسال پیام تبیرک به کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و برگزاری مسابقه سراسری ویژه کارگران، از دیگر برنامه‌های تدارک شده هفته کار و کارگر در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تامین اجتماعی ارتباط مستقیم با تولید دارد و خود را موظف می‌داند که در کنار ارکان تولید، کارگران و کارفرمایان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است