Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی با اعلام خبر بازداشت مالخر میلیاردی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: متهم فردی حدوداً 50 ساله دارای چندین فقره محکومیت کیفری به اتهام خرید و فروش اموال سرقتی و پرونده مفتوح در دادسرای ناحیه 34 است و که با قرار وثیقه آزاد بوده است.

وی افزود: چهاردهم آذرماه سال جاری در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم همچنان در زمینه خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت دارد، از این رو حدود دو هفته متهم و انبارهای وی تحت نظر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​​​​میرزکی خاطرنشان کرد: با قطعی شدن خرید و فروش اموال سرقتی توسط این متهم سابقه‌دار با اخذ دستور قضایی شعبه پنج بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران در یک عملیات غافلگیرانه، متهم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل‌نقلیه پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هر گونه خرید و فروش اموال سرقتی و نگهداری اینگونه اموال مسروقه بود، گفت: از 6 مخفیگاه مالخر در خیابان قزوین (ساختمانی دو طبقه با یک طبقه زیرزمین پر از اموال سرقتی)، هلال‌احمر، سعادت‌آباد، خاوران، حکیمیه و تهرانپارس مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل 250 طاقه پارچه و چرم، کتابهای خطی نفیس و قدیمی، البسه، دریل، سنگ فرز، چادرهای مسافرتی، لپ‌تاپ، دوربین فیلمبرداری، موتوربرق، جاروبرقی و سرویسهای آشپزخانه به ارزش تقریبی حدود هفت میلیاردتومان کشف شد.

میرزکی با اشاره به اینکه متهم در برخی از انبارهای محل نگهداری اموال مسروقه خود از دوربینهای مداربسته برای رصد محیط پیرامونی خود استفاده می کرد، گفت: متهم در اعترافات خود اعلام داشت که اموال سرقتی را با علم به اینکه سرقتی هستند از 20 هزار تومان تا دو میلیون تومان از سارقان خریداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه مالخر از نظر مالی در رفاه کامل است و دارای چندین منزل ویلایی در مناطق مختلف شهر تهران است ، افزود: مالخر در اعترافات خود مدعی است که از حدود پنج سال پیش در این حوزه فعالیت داشته است.

میرزکی با تاکید بر هوشیاری و قاطعیت پلیس در برخورد با سارقان و مالخرانی که با اقدام مجرمانه خود امنیت و آرامش روانی مردم را به مخاطره می‌اندازند، تاکید کرد: لازم است همشهریان عزیز ضمن رعایت اصول لازم برای جلوگیری از وقوع سرقت مثل نگهداری طلاجات و اموال قیمتی در صندوقهای امانات، سپردن منزل به افراد مطمئن، از اموال قیمتی و با ارزش خود عکسبرداری و یا شماره سریال اموال خود را ثبت و نگهداری کنند تا در صورت وقوع سرقت و کشف اموال مسروقه راحت‌تر و سریع‌تر بتوانند اموال خود را تحویل بگیرند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خرید و فروش پلیس آگاهی سرقت دوربین شهر تهران امنیت و آرامش کشف پارس اموال سرقتی انبارهای مالخر پارس نیوز مرفه 7 میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش  صدای ایران از ایرنا، آرش صیادی با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، اظهار داشت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و باتوجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحد‌های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز