Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:19:53 GMT

استقلال لبه پرتگاه سقوط به دسته یک

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۹۵۳

استقلال لبه پرتگاه سقوط به دسته یک

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکایت "دیوید ساکونی"، هافبک ۳۱ ساله برزیلی سابق استقلال خوزستان از این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل طلب ۱۹۰ هزار دلاری اش، فیفا ایمیلی برای آبی‌های جنوب کشور ارسال کرد و به آن‌ها تذکر داد تا ۲۷ نوامبر (۶ آذر) فرصت دارند که با این بازیکن توافق و طلب او را پرداخت کنند و در غیر اینصورت با کسر ۶ امتیاز و محرومیت از فعالیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اتفاق رخ نداد و مسئولان سازمان لیگ، ۶ امتیاز از تیم قهرمان لیگ (استقلال خوزستان) کم کردند تا شاگردان کریم بوستانی و ایمان مبعلی به قعرجدول رده بندی لیگ برتر برسند، البته تا زمانی که پول ساکونی پرداخت نشود، خطراتی مانند سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران و ... این تیم را تهدید می‌کند و به همین دلیل مسئولان استقلال خوزستان و محمد اسد مسجدی، سرپرست این باشگاه به شدت در صدد تهیه پول این بازیکن هستند تا طلب هافبک برزیلی را پرداخت کنند.

طبق اعلام یکی از مدیران استقلال خوزستان، ساکونی از طلب ۱۹۰ هزار دلاری اش، ۳۰ درصد تخفیف داد و قرار است دیگر طلب این بازیکن در ۳ قسط پرداخت شود تا خطر سقوط به لیگ یک از سر آبی‌ها بگذرد. استقلال خوزستان درحال حاضر با کسب تنها ۵ امتیاز از ۱۴ بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و باید در چارچوب هفته پانزدهم به مصاف سپاهان صدرنشین برود.

مسئولان استقلال خوزستان برای تهیه پول اعضای تیم و پرداخت طلب‌ها درصدد عقد قرارداد با یک شرکت اپراتور تلفن همراه هستند.

بیشتر بخوانید:

پیری: باید سایپا را شکست می‌دادیم/ کسر ۶ امتیاز از استقلال قطعی نیست

دریافتی ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان تا هفته چهاردهم

بوستانی و مبعلی، سرمربیان استقلال خوزستان تا پایان نیم فصل

انتهای پیام/

مسئولان استقلال خوزستان به دنبال پرداخت بدهی ساکونی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده