Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گچساران گفت:برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است. حمدالله عباسپور افزود:سنگ فرش معابر، احداث جدول، ساخت پارک و طرح‌های گردشگری از مهمترین طرح‌های در دست اجرا است. وی از اختصاص ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت:این اعتبار برای ساخت بیش از پنج زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی در روستا‌های این شهرستان تخصیص  داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسپور با بیان اینکه کار ساخت ۵ زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در روستا‌های محمد آباد، دژسلیمان، سادات، ده خلیفه و ماهور آغاز شده است، ادامه داد:پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این طرح‌ها به بهره برداری برسد. وی گفت: ۲ سالن ورزشی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال در روستا‌های پادوک و مارین این شهرستان در حال ساخت است. عباسپور با بیان اینکه تاکنون ۱۸ زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اهدایی نفت در مناطق مختلف این شهرستان ساخته و به بهره برداری رسیده است افزود:روستا‌های آبشیرین، امام زاده جعفر خیرآباد، مناطق ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطقی بودند که زمین چمن مصنوعی فوتبال در آن‌ها ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد طرح عمرانی روستایی گچساران بنیاد مسکن اعتبارات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به منظور بررسی وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی مسکن مهر صفادشت و شهرک گلهای شهرستان ملارد و پس از بازید از این مناطق، نشستی، با حضور معاون هماهنگیِ امور عمرانی استانداری تهران در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار شد 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد