Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۶۰ موسسه و نهاد بین المللی در زمینه جنگ نرم در کشورمان، گفت: سفارت انگلیس بیشترین نقش را در فتنه ۸۸ داشت و درب سفارتخانه های خود را به روی آشوبگران باز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد برگزاری یوم ‌الله 9 دی این استان، گفت: در 40 سال گذشته، انقلاب اسلامی با خطرات، فتنه ها و توطئه های بزرگی از سوی استکبار مواجه شده که با مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری، ملت ایران موفق به عبور از این خطرات و فتنه ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 خطرناک ترین توطئه طراحی شده علیه انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: شکی نیست که بیگانگان و دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه آمریکایی ها نقش اصلی و پررنگی در فتنه 88 داشتند.

 

خاضع ادامه داد: کار تاجی پیش رفت که جان بولتون، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرده بود که سازمان سیا به دنبال انقلاب رنگی در ایران است و آمریکا و غرب به طور کلی برای فتنه 88 بسترسازی لازم و اقدامات عملی را انجام دادند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: غربی ها بعد از شکست در جنگ سخت نظامی در دوران حیات امام بزرگوار، سیاست و راهبرد فروپاشی از درون را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفتند.


 

وی خاطرنشان کرد: تهاجم گسترده نظامی و ارتباط گیری با اپوزیسیون و عناصر استحاله شده، نفوذ و حمایت از گروه ها و افراد ناراضی و غرب گرا از جمله اقداماتی بود که غربی ها برای شکست انقلاب اسلامی انجام دادند.


 

خاضع با اشاره به اینکه آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که انتخابات در ایران می تواند فرصت طلایی برای ایجاد تغییرات بنیادین در ساختارهای جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: آنها برای این که از انتخابات در ایران بهره برداری مناسب کنند، قریب 2 دهه فعالیت های گسترده ای بر علیه نظام و انقلاب انجام دادند.


 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اسناد، بیش از 60 بنیاد و موسسه غربی در جریان جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی تا سال 88 فعالیت داشتند که هدف اصلی آنها، طراحی و پیاده سازی کودتای مخملی و انقلاب رنگی بود.


 

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمنان با راه اندازی شبکه های ماهوره ای و کانال های تلویزیونی فارسی زبان نقش بسیار فعال و موثری در ایجاد فتنه داشتند، ابراز داشت: این رسانه ها به صورت هماهنگ عملیات براندازی در بستر انتخابات را پشتیبانی کردند.


 

خاضع با شااره به اینکه حمایت های علنی مقامات غربی از فتنه گران، حمایت مالی و لجستیکی و مدیریت میدانی اغتشاشات با حضور کارمندان برخی از کارمندان سفارتخانه های غربی در بین اغتشاشگران و هدایت آنان از جمله دیگر موارد دخالت کشورهای غربی در فتنه 88 بودف اضافه کرد: سفارت انگلیس بیشترین نقش را داشت و درب سفارتخانه های خود را به روی آشوبگران باز کرد.


 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بدون تردید مقام معظم رهبری یکی از نعمت های بی بدیل و گران سنگ الهی نه تنها برای ملت ما و جهان اسلام، بلکه برای همه بشریت است.

 

وی ادامه داد: معظم له با اوج گیری اغتشاشات و آشوب های خیابانی سال 88، با اتخاذ تدابیر حکیمانه و بیانات روشنگرانه، مقتدرانه و باصلابت در راستای مهار فتنه و دفع آن عمل کردند.


 

خاضع به نام گذاری یوم الله 9 دی به نام روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» اشاره کرد و گفت: بصیرت در کنار صبر دو مولفه اصلی غلبه بر دشمن، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و حراست از انقلاب اسلامی است.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین زمینه مقام معظم رهبری سرمنشا همه مشکلات جوامع بشری را فقدان یکی از دو فاکتور کلیدی عدم بصیرت یا عدم صبر می دانند که این جوامع یا دچار غفلت می شوند و واقعیت ها و حقایق را تشخیص نمی دهند و یا با وجود فهمیدن حقایق و واقعیات، از ایستادگی خسته می شوند.

 

وی اظهار داشت: بصیرت معیار تمیز عوام و خواص است و تحصیلات عالیه اعم از دانشگاهی یا حوزوی لزوما بصیرت نمی آورد و فرد بصیر یعنی کسی که قدرت تحلیل دارد.

 

خاضع اضافه کرد: در شرایط فتنه، فضای غبارآلود و مه گرفته سیاسی یکی از ملزومات بصیرت، وجود شاخص و معیار است که شاخص اصلی حق محسوب می شود؛ یعنی افراد با حق سنجیده شوند و از سنجش حق با افراد خودداری شود.


 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص دیگر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مشاهده پرچم ها و علامت هایی است که افراد در زیر آن قرار می گیرند، از ابتدای انقلاب اسلامی آمریکا، انگلیس و مرتجعین وابسته به نظام سلطه، منافقین و سلطنت طلب ها، توده ای ها و لیبرال ها زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب بودند و در فتنه 88 هم همین ها حضور داشتند.


 

وی یادآور شد: امام راحل نظریه ولایت فقیه را به عنوان نظریه نظام سیاسی مطلوب ارائه کردند و دلایل نقلی و عقلی فراوان برای اثبات ولایت فقیه وجود دارد که از نظر امام تنها حکومتی که شبیه به حکومت پیامبر و معصومین (علیهم السلام) باشد همان نظام سیاسی مطلوب است که جلوی دیکتاتوری و استبداد را می گیرد و می فرماید: «اگر ولایت فقیه نباشد، دیکتاتوری می شود، ولایت فقیه است که دیکتاتوری را می شکند».


 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با بیان اینکه آئین بزرگداشت 9 دی در سراسر استان برگزار می شود، گفت: این آئین در یاسوج مرکز استان، در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) و از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه برگزار می ‌شود.

 

وی یادآور شد: کمیته های پنج گانه زیر مجموعه ستاد 9 دی عبارتند از: کمیته فضای مجازی با مسئولیت سپاه فتح استان، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کمیته دانشجویی با مسئولیت بسیج دانشجویی، کمیته تشکل های مردمی با مسئولیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل می شود.

 

خاضع خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نماز جمعه هفتم دی ماه و مساجد جهت تبیین ماهیت فتنه 88، میزگردهای تلویزیونی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، فضاسازی شهری، اطلاع رسانی از طریق شبکه استانی دنا و رسانه های مکتوب و مجازی، تهیه و چاپ مقالات در رسانه ها، تهیه و توزیع بروشورهای متناسب با این روز، برگزاری مسابقات مختلف انشا نویسی، خاطره گویی، چاپ نشریه، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات از جمله فعالیت های ستاد برگزاری مراسم یوم الله 9 دی خواهد بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند حسن روحانی مشهد معاون اول رئیس جمهور بندرعباس خراسان جنوبی روحانی بازدید آیت الله رئیسی 9 دی فتنه 88 جنگ سخت شورای هماهنگی فتنه صبر بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ۴۰ هزار دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان است که ۱۴ هزار دانشجو از این تعداد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار علمی نیاز به کارهای جدیدی است، افزود: باید هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می‌خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدید شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: عمده دانشجویان دانشگاه‌های استان مربوط به دانشگاه آزاد و پیام نور است و باید کارهای پژوهشی در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه‌هایی در ارتباط با امام زمان (عج) وجود دارد و کتاب‌های معتبری در این زمینه چاپ شده و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی بر لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت تاکید کرد و بیان داشت: کار مهدویت باید به بدنه دانشگاه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است، کار شود.

کد خبر 6095758

دیگر خبرها

  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند