Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیای مرکزی استقبال کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در پی پیشنهاد برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیای مرکزی در تهران از سوی مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران، کنفدراسیون آسیا طی مذاکراتی با کشورهای عضو آسیای مرکزی (افغانستان، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان) خواستار همکاری و اعلام آمادگی جهت حضور در این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات برای نخستین بار از سوی فدراسیون ایران پیشنهاد شده و مورد استقبال دهلان‌الحمد، رئیس کنفدراسیون آسیا واقع شده است. الحمد شخصاً از پیشنهاد مجید کیهانی استقبال کرده و تلاش‌های او را در راستای ترقی دوومیدانی در آسیایی مرکزی گامی موثر در اعتلای اهداف کنفدراسیون دو و میدانی آسیا دانسته است.

نامزدی ایران برای میزبانی مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در سال 2020ایران میزبان اجلاس روسای فدراسیون‌های دوومیدانی آسیای میانه شد

 

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال