Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول ترابی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری کنسرت «عاشقانه های ناصر چشم آذر» توضیح داد: کنسرت بزرگ «نوشتالرژی عاشقانه های ناصر چشم آذر» روز اول دی به همراه ارکستر بزرگ ٥٠ نفری به رهبری آرمین قیطاسی و با خوانندگی حمید حامی و مهدی یغمایی و یک گروه مطرح موسیقی که نامش متعاقبا اعلام می شود، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر صورت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی به عنوان همراه و تهیه کنندگی همیشگی کنسرت های استاد ناصر چشم آذر، تصمیم داشت تا این برنامه را در اردیبهشت ماه برگزار کند.

وی ادامه داد: متاسفانه حین این برنامه ریزی ها با ضایعه درگذشت استاد مواجه شدیم ولی از همان زمان با مذاکره با عواملی که خود استاد چشم آذر تصمیم به همکاری با آنها را داشت، انجام کنسرت را در قالب بزرگداشت استاد، برنامه ریزی کردیم و فقط به دلیل نداشتن استاد در کنارمان، تصمیم به تقویت گروه نوازندگان و رهبر ارکستر گرفتیم که بر این اساس آرمین قیطاسی به عنوان رهبر ارکستر انتخاب شد. خوشبختانه در این زمینه مجموعه برج میلاد و مدیریت مجموعه سالن همایش ها هم حمایت و همکاری را با مجموعه ما برای برگزاری هر چه بهتر برنامه داشته اند که لازم است در اینجا از آنها قدردانی کنم.

این تهیه کننده درباره قطعات در نظر گرفته شده کنسرت نیز گفت: تمامی سعی گروه نوازندگان و ارکستر بوده که تمامی قطعات مد نظر استاد چشم آذر که برایشان برنامه ریزی کرده بود، با همان کیفیت مد نظر اجرا شوند. این آثار تمامی قطعات آثاری چون «باران عشق» تا موسیقی فیلم ها و قطعات پاپی که جزو جاودانه های موسیقی ایران است را شامل می شود.

کنسرت «عاشقانه های ناصرچشم آذر» ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه اول دی ماه به رهبری ارکستر آرمین قیطاسی و خوانندگی حمید حامی و مهدی یغمایی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

کد خبر 4482405 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی موسیقی پاپ ناصر چشم آذر کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این زندانیان با مشارکت مردم خیر و آستان قدس رضوی آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

مهران خورده‌بین‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه‌ دارد، اظهار داشت: در این دهه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و اجتماعی در نقاط مختلف از جمله شهرها و روستاهای کم‌برخوردار استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دهه کرامت 40 برنامه در قالب 40 گام طراحی شده است،گفت: در این دهه در راستای طرح جوانی جمعیت کارگاه آموزشی ویژه خانواده‌ها تشکیل می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برپایی نمایشگاه در مصلا جمعه بوشهر، کرسی تلاوت در مساجد، جشن‌های مشترک روز دختر با مشارکت مساجد، مدارس و اماکن عمومی در محلات را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در دهه کرامت 20 زندانی جرایم غیرعمد مالی با مشارکت مردم خیر و آستان قدس رضوی آزاد می‌شوند.

خورده‌بین‌مقدم از ایجاد چایخانه رضوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در استان بوشهر ایجاد 8 چایخانه رضوی مصوب شده که عملیات اجرایی آن در برخی از نقاط استان بوشهر آغاز شده است.

وی برپایی سفره‌های رضوی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام اعزام 20 هزار نفر از ایتام استان بوشهر به سفر مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفته و کاروان دانش‌آموزان استثنایی استان بوشهر نیز به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد