Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره آبفای آبادان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت۴۰ تلمبه خانه فاضلاب در شهر گفت: از این تعداد دو تلمبه خانه وارد بهمنشیر می شد که با طراحی یک پروژه این دو تلمبه خانه هم وارد فاضلاب شهری می شوند.   

علیرضا خلیلی نیا با یادآوری رایگان شدن یک دوره 45 روزه در قبوض آب افزود: هزینه این دوره از ابتدای تیر تا 15 مرداد افزون بر 2 میلیارد تومان است که مقرر شده منطقه آزاد اروند آن را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به ۷۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب معادل ۵۰ تا ۴۰ درصد شبکه فاضلاب شهر خاطر نشان کرد: حدود ۲۰۰ کیلومتر آن هم فرسوده است و برای احداث و ترمیم شبکه فاضلاب اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان نیاز است.  

مدیر آبفای آبادان متذکر شد: از۸۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی هم۳۰۰ کیلومتر نیاز به اصلاح دارد و۱۴۰ کیلومتر نیازمند خط جدید است، با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی.  

خلیلی نیا با اشاره به پروژه های احداث شبکه فاضلاب و انشعابات منزل افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای  فاضلاب مناطق امیر آباد فاز ۲ و ۴ فیه ذوالفقاری و سلیچ غربی در حال هزینه کرد است که تا پایان امسال بهره برداری می شود.

پروژه ۶ و نیم میلیارد تومانی مناطق طیب و برخی از نقاط ذوالفقاری و  خط دو قلو برای انتقال اصلی فاضلاب شهر آبادان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان پروژه های در حال مناقصه هستند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آبادان نشست خبری شبکه فاضلاب خرمشهر منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر