Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@04:34:19 GMT

 چنگیز: حفظ آمادگی استقلال تا نیم فصل دوم سخت است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۶۷۵

به گزارش وانانیوز، 

عبدالعلی چنگیز مهاجم ملی پوش و گلزن اسبق استقلال ضمن ابراز خرسندی از بهبود روند حرکتی تیم استقلال گفت:: «در سه بازی اخیر، طراوت و کیفیت استقلال امیدوار کننده بود و امیدوارم در بازی حساس پنجشنبه مقابل تیم پدیده این فاکتور‌ها نیز به نمایش در آید و تفکرات شفر بتواند مثمر ثمر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که سه حریف اخیر استقلال از نظر سطح کیفی پایین‌تر از تیم پدیده هستند، ولی بهر حال خودباوری و انرژی و عزم بازیکنان قابل ستایش است و بنظر می‌رسد اگر این انسجام تداوم داشته و مضاعف‌تر شود، کسب سه امتیاز در دیدار آتی مقابل نماینده مشهد دور از دسترش نباشد.»
این پیشکسوت نام آشنا در ادامه تصریح کرد: «امتیازات تیم‌های بالای جدول نزدیک است و به باور بنده در صورت برتری بر پدیده، تیم استقلال می‌تواند حتی بعنوان یک مدعی جدی مطرح شود. جدیت جوانان قابل ستایش است و اگر این دسته از بازیکنان با نفرات پخته و باتجربه به خوبی با هم هماهنگ شوند، استقلال توانایی و پتانسیل آن را دارد که بهتر از گذشته به میدان بیاید و انتظار هواداران خود را اجابت کند.»
چنگیز با اشاره به اینکه حرکت روبه جلو و اعتماد بنفس استقلال باعث امیدواری است، اضافه کرد: «از یاد نبریم که حفظ این سطح و این فرمول تا زمان برگزاری نیم فصل دوم سخت‌تر است و پس از اتمام بازی با پدیده، کادر فنی استقلال باید بگونه‌ای مهندسی کند که نفرات تیم آمادگی ذهنی و خودباوری کنونی را از دست ندهند.»  

منبع: وانا

کلیدواژه: عبدالعلی چنگیز استقلال تهران پیشکسوتان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 پدیده کنکور 1402 که یک نوجوان معلول بود و با وجود وضعیت دشوارش رتبه 25 کنکور سراسری شده بود، بر اثر گازگرفتی فوت کرد. گزارش تلویزیون درباره این پدیده و مرگ تلخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه