Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های مسئولان یکی پس از دیگری محقق می‌شود و در اقدامی جهادی ارزش کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را بالا می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تصویر گویاست، کاسب تک دانه‌های خشکبار فروشی‌اش را در این گرانی غنیمت می‌داند و به‌قولِ خودش، سود از این تک دانه‌ها در می‌آید. برای همین تمام قضاوت‌ها و اخمِ دوستان را به‌جان خریده و نوشته است: "به‌علت گرانی بیش از حد خواهش می‌کنیم دست نزنید، حتی شما دوستِ گرامی"

همین گرانی آجیل را در آستانه‌ی شب یلدا می‌توان پتک کرد و بر سرِ مسئولانی کوبید که نه وعده‌هایشان تحقق یافت و نه نظارت‌شان اما از بس گفته‌ایم و گفته‌اند، دیگر همه می‌دانند رنجی که می‌کشند از سوء مدیریت رجال است و بس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که قرار است خیلی از سفره‌ها از آجیل شب یلدا خالی باشد، به‌رسم قدیم آنانکه پول و مرام با یکدیگر به‌ ارث برده‌اند می‌توانند از تعداد سفره‌های خالی کم کنند. صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی خانواده‌ی کارگران را در حسرت به‌دل نگذارند و خیران و بازاری‌ها خانواده‌های نیازمند شناسایی شده را.

از آنجا که در بسته‌های حمایتی نهادهای حمایتی شب یلدا را پیش‌بینی نکرده‌اند، گویا باید مردم همت کنند؛ آن هم مردمی که شاید خود نیز امسال به‌ دسته‌ی سوم سقوط کرده‌اند و همچون سایرین از توان تامین ملزوماتِ شب یلدا برخوردار نیستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم