Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «یوسب چاخواشویلی»، سفیر گرجستان در تهران، روز گذشته با آقای باقری مقدم دستیار وزیر و مدیر کل اوراسیای وزارت امور خارجه دیدار و توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت برخورد ماموران مرزی گرجستان با برخی متقاضیان سفر به آن کشور ارائه کرد.

در این دیدار مراتب گلایه مندی ایران و اعتراض هموطنان از رفتارهای ناشایست برخی از ماموران مرزی گرجستان با اتباع ایرانی به سفیر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری مقدم با اشاره به پیشینه و سوابق دوستانه روابط دو کشور، اینگونه برخوردهای نامتعارف بعضی از ماموران مرزی گرجستان و افزایش میزان بازگرداندن اتباع ایرانی را مغایر با روابط دوستانه فیمابین اعلام کرده و تداوم این روند را آسیب زننده به روابط و ارتباطات خوب مردم دو کشور دانست. وی ضمن درخواست اصلاح روند کنونی، رسیدگی و برخورد قضایی با مامورین مرزی خاطی گرجستان را الزامی دانست.

سفیر گرجستان در تهران نیز ضمن اظهار تاسف از برخی برخوردهای صورت گرفته، گزارشی از وقایع پیش آمده ارائه و قول داد شخصا به تفلیس سفر و موارد را پیگیری و نتیجه را اعلام نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران گرجستان وزارت امور خارجه برنا سفیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد