Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری اولین جشنواره فرهنگ ملل در منطقه ۱۰، موزه هفت چنار پذیرای دانشجویان غیرایرانی از کشورهای مختلف خواهد بود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر برگزاری این جشنواره را در بستر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی رویدادی مهم برشمرد و گفت: اولین «جشنواره فرهنگ ملل دانشجویان غیرایرانی» در دو بخش صنایع دستی و غذای ملل در موزه هفت چنار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشناسازی شهروندان با فرهنگ و هنر و غذاهای کشورهای مختلف برشمرد و افزود: ایرانیان از دیر باز به مهمان نوازی، نوع دوستی و مهرورزی شهره بوده‌اند و در واقع برگزاری این جشنواره در راستای تحقق شعار "تهران شهری برای همه" گامی به سوی انتقال پیام صلح و دوستی از طریق دانشجویانی که به عنوان سفیران فرهنگی هستند، است.

250 مدیر ارشد، مشاور و قائم مقام در شهرداری تهران حذف می‌شوندشفافیت موجب می‌شود تا تأثیر روشنی از داده‌های شهرداری پدیدار شود شهردار منطقه یادآور شد: در این برنامه دانشجویان غیرایرانی آثار هنری، صنایع دستی و غذاهای بومی خود را در غرفه‌های تدارک دیده شده به نمایش خواهند گذاشت و علاقه مندان می توانند برای بازدید در روز پنجشنبه 22 آذر از ساعت 15 الی 18 به موزه هفت چنار واقع در میدان بریانک خیابان شهید دعوتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز