Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:12:12 GMT

مرگ 4000 هزار نفر در اثر سو مصرف مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۴۱۲

مرگ 4000 هزار نفر در اثر سو مصرف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تقی رستم‌وندی در نشست مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استان‌های دارای مرکز نگهداری معتادین متجاهر، اظهار داشت: امسال طی تفاهم نامه همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر با آموزش و پرورش به ارزش 200 میلیارد ریال برای دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه طرح پیشگیری از اعتیاد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: به نظر می‌رسد در حوزه پیشگیری و آگاه‌سازی در خصوص مصرف مواد مخدر آن طور که باید کار نشده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی یادآوری کرد: صدا و سیما آن طور که باید در حوزه آگاه سازی ورود نکرده است، در حالی که کمیته امداد توانسته در این خصوص به خوبی ورود و با ارائه پیام های مختلف آگاه سازی کند.

رستم‌وندی ادامه داد: 100 میلیارد ریال نیز برای ساخت انیمیشن و برنامه های مختلف به صدا و سیما داده شده است.

وی گفت: تا زمانی که در حوزه پیشگیری و آگاه سازی، اقدام های اساسی انجام نشود حتی اگر ده‌ها مرکز ماده 16 در یک شهر تاسیس شود، باز به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی اظهار داشت: فعالیت مؤثر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر، حاشیه نشینی، طلاق و سرقت از برنامه های اولویت های دار دولت تدبیر و امید است.

رستم وندی با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: باید در سال جاری دستاوردهای انقلاب را در جامعه تبیین کنیم.

وی یادآوری کرد: مردم صاحبان انقلاب اسلامی هستند و هوشمندانه در چهار دهه عمر نظام اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت کشور تلاش کرده و توطئه دشمنان را ناکام گذاشته اند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: هر توطئه دشمن بصیرت و قدرت دوچندانی را در جامعه ایرانی ایجاد کرده و اکنون مردم به عمق بدخواهی استکبار آگاه هستند و قدرتمندتر از قبل با توطئه ها مقابله می کنند.

رستم وندی ادامه داد: هدف دشمنان کوبیدن بر طبل یاس و ناامیدی در کشور است و همه باید در سایه وحدت و استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی در برابر این دسیسه ایستادگی کنند.

وی اظهار داشت: مسئولان با بهره گیری از ظرفیت مردم، نخبگان و دانشگاهیان باید مصداق تکیه بر ظرفیت خودی را بیش از پیش بارور کنند تا دشمن در دسیسه ها مانند گذشته شکست سختی بخورد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انقلاب سرقت مواد مخدر وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون