Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سارا امیر عبداللهیان، موسس این مرکز گفت: این مرکز با دو استخر دینامیک و استاتیک در 250 متر مربع زیربنا با 500 میلیون تومان هزینه راه اندازی شده است.
به گفته امیر عبداللهیان، استخر استاتیک دارای وسایل تردمیل آبی، دوچرخه ثابت آبی بارفیکس آبی همراه با کش های مخصوص است و استخر دینامیک بدون وسیله ویژه آب درمانی، ایروبیک در آب، نرمش، ورزش در آب و راه رفتن در آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مرکز روزانه 20 ساعت صبح و عصر دایر است و علاقمندان به ورزش های آبی بیش از 14 ساله می توانند برای ورزش های آبی مانند بدنسازی در آب، ایروبیک در آب به صورت گروهی استفاده کنند.
ظرفیت استاندارد هر استخر 12 نفر است اما برای اینکه افراد به راحتی از این امکانات استفاده کنند تعداد افراد به هشت نفر کاهش یافته است.  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان ورزش در آب آب درمانی شاهرود استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟