Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:59:16 GMT

برگزاری دوره آموزش صوت و لحن قرآن در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۷۸۲

برگزاری دوره آموزش صوت و لحن قرآن در جزیره کیش

سعید یکه‌دهقان، مدیر فرهنگی ـ آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری دوره آموزش صوت، لحن و قرائت قرآن کریم با حضور رحیم خاکی، قاری بین‌المللی و مدرس قرآن کریم گفت: این دوره چهارشنبه، 21 آذرماه، با حضور قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره فعلی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش و در مسجد حضرت زینب(س) جزیر کیش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکه‌دهقان با اشاره به اینکه در سطوح قرآنی ظرفیت‌های خوبی در جزیره کیش وجود دارد، گفت: برای ارتقای این ظرفیت‌ها نیاز به آموزش‌های مطلوب با حضور اساتید برجسته احساس می‌شود که این امر با برگزاری این دوره‌ها صورت خواهد گرفت.

مدیر فرهنگی - آموزشی سازمان منطقه آزاد جزیر کیش بیان کرد: این دوره آموزشی چهارمین جلسه‌ای خواهد بود که برگزار می‌شود و هر دو هفته یک بار با حضور رحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی جزیره کیش دوره اموزشی صوت و لحن رحیم خاکی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان