Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:28:48 GMT

مجیدی در یک‌ قدمی نیمکت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۹۴۹

به گزارش پارس نیوز، مهاجم محبوب سال‌های نه چندان دور استقلال در روزهای گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد برای تماشای جدال استقلال و پدیده روز پنجشنبه در استادیوم آزادی حضور خواهد داشت و بازی را در کنار هواداران استقلال خواهد دید.

 

این خبر به خودی خود چیز عجیبی نیست زیرا مجیدی بارها حمایت خود از استقلال و شفر را اعلام کرده و بازی‌های این تیم را از نزدیک دیده است اما طبق اخبار واصله به خبرنگار ایلنا مجیدی طی روزهای گذشته از طریق یک واسطه جلسه‌ای را با شفر برگزار کرده و در مورد همکاری با او به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین دلیل است که مجیدی قصد دارد ضمن حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال با شفر در مورد دستیاری او نیز صحبت‌های تکمیلی را انجام دهد.

 

پیش از این از مجتبی جباری به عنوان دستیار احتمالی شفر یاد می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و حالا هفت محبوب آبی‌ها در یک قدمی نیمکت این تیم قرار گرفته است و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی استقلال ورزشگاه آزادی مجتبی جباری استقلال پارس مجیدی نیمکت کاپیتان یک قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند