Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در نشست اتاق فکرجشنواره رضوی گفت : تاکنون ششصد اثر از سراسر کشور به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است .

استاندرایلام نیز دراین نشست با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه وبلاگ نویسی باعث جذب جوانان به جشنواره فرهنگی می شودگفت: باید از ظرفیت مرز بین المللی مهران در برگزاری این جشنواره استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به وجود ٤2٠ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق افزود: این امتیاز و ظرفیت بسیار بالایی برای تردد زائرانی که از عراق به سمت مشهد الرضا حرکت می کنند دارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور زائران عراقی در مشهد مقدس، آن هم از طریق مرز مهران یادآور شد: اعضای اتاق فکر جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی برای سال های بعدی می توانند روی این ظرفیت برنامه ریزی و تمرکز کنند.

همچنین در جلسه شورای نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد که همزمان با این جلسه برگزار شد استاندارایلام توسعه زیر ساخت های فرهنگی را اولویت اصلی مسئولان استان عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام جشنواره رضوی خاطره نویسی سفرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد