Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، اولین سمینار کنترل احساسات با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان، موسسه مردم نهاد پویندگان نوید زندگی، موسسه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران و برخی ارگان های و سازمان های دیگر در 28 و 29 آذرماه برگزار می شود. این همایش به موضوعاتی چون کنترل خشم، مدیریت استرس و خلق منفی می پردازد و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه حضور در سمینار از دانشگاه تهران اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان برای شرکت در این سمینار با ورود به لینک ثبت نام http://evand.com/events/151454 و ارسال کد تخفیف پیشگیری  از تخفیف 40 درصدی ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است این همایش دو روزه در مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان برگزار می شود وتخفیف 40 درصدی ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان تنها برای 100 نفر اول مراجعه کننده برای شرکت در اولین سمینار کنترل احساسات می باشد که متقاضیان باید هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان از سخنرانان اصلی مراسم اختتامیه این همایش خواهد بود که به بررسی خشم، کنترل و راه های پیشگیری از آن خواهد پرداخت

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پیشگیری از وقوع جرم دانشگاه تهران روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی