Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، خیریه اسلامی «پنی اپیل» در انگلستان، کمپین «اگر مسیح بود چه می کرد» را اندازی کرده است.
این سازمان خیریه از 5 مجسمه بزرگ یخی به عنوان نمادی از خانواده های بی خانمان پرده برداری می کند تا کمک به نیازمندان و خیابان خواب ها درلندن را در فصل سرما تبلیغ کند، این مجسمه های «خانواده یخ زده» نمادی از 140 خانواده ای است که هر روزه در انگلستان بی خانمان شده و 900 کودکی است که هر ماهه سرپناه شان را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه خیریه آمده است: کمپین با پرسیدن این سئوال از مردم که «اگر مسیح بود چه می کرد؟» کمپین را هدایت کرده و از تمامی اعضای جامعه با پیشینه های مذهبی و قومیتی مختلف می خواهد در فصل سرما به کمک نیازمندان بشتابند.
در ادامه این کمپین آمده است: برای برخی ممکن است عجیب به نظر برسد که یک خیریه اسلامی از مردم می پرسد که اگر مسیح بود چه می کرد؟ تا آنکه آن ها بدانند که ما مسلمانان نیز به مسیح ایمان داریم. حضرت مسیح(ع) نیز مانند حضرت محمد(ص)، پیامبر خداست و شفقت و محمد به نیازمندان نشان می دادند، مسیحیان جشن میلاد مسیح را هر ساله جشن می گیرند. او به پیروانش آموخته که گرسنگان را غذا داده و همسایگان شان را دوست بدارند.
این کمپین ضمن بیان اینکه در فصل سرمای زمستان بسیاری از بی خانمان ها و نیازمندان از نظرها دور هستند، اعلام کرد: هر دو مسلمانان و مسیحیان با الهام از دین و ایمان شان باید به کمک آنها بشتابند. ما این مجسمه ها را در بیرون برخی از بزرگترین گرم ترین و مجلل ترین دفاتر لندن نصب می کنیم تا الهام بخش مردم برای دیدن سختی های این گروه نامرئی باشند، درست همان کاری که اگر مسیح(ع) بود انجام می داد.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان