Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه یک هزار­ و صد و یازدهمین پروژه برکت با عنوان مجتمع آموزشی فرهنگی برکت ­شهید حججی با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،  خانواده شهید حججی، استاندار اصفهان، امام جمعه و مسئولان در نجف‌آباد افتتاح شد.

این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی شامل مشتمل بر سه مجتمع آموزشی دوره‌های ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن آمفی‌تئاتر به ظرفیت ۴۱۰ نفر، سالن نمازخانه، کتابخانه و سالن مطالعه مرکزی با دو سالن مجزا، سالن ورزشی چندمنظوره، زمین چمن فوتبال از جمله امکانات مجتمع آموزشی فرهنگی شهید حججی نجف‌آباد است. برای ساخت و بهره‌برداری از این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی این ستاد هزینه شده است.

کد خبر 4482627

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید محسن حججی محمد مخبر نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور