Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر، نزدیک به ۱۷۰ هزار مورد از ثبت‌نام‌ها از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است.

وی افزود: تا پایان ثبت‌نام تنها چهار روز فرصت است و لازم است چنانچه مالکان خودرو و موتورسیکلت کارت سوخت ندارند، در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تاکید کرد: در صورت الزامی شدن استفاده از کارت سوخت، سوختگیری بدون کارت سوخت شخصی امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین زمان الزامی شدن آن به زودی از طریق اطلاعیه‌های این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ بنابراین گزارش، ثبت‌نام الکترونیکی مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (پنجم آذرماه) در سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir آغاز شد و اپلیکیشن خدمات دولت همراه با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار گرفت.

هموطنانی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها مفقود شده است، می‌توانند با انتخاب یکی از روش‌های حضوری، مراجعه به سامانه دولت همراه یا دریافت اپلیکیشن دولت همراه از طریق ایران اپس (iranapps.ir)، کافه بازار (cafebazaar.ir)، اپ استور (appstore.ir) درخواست خود را ثبت کنند. در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام چه به صورت حضوری در دفاتر پلیس ۱۰+ و چه به‌صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمز کارت‌های بانکی نیست و نیاز است مالکان وسایل نقلیه شخصی در این زمینه مراقبت لازم را به عمل آورند.

ثبت‌نام کارت سوخت المثنی به منظور دریافت سوخت تنها با استفاده از کارت سوخت اجرایی شده است و هدف از این اقدام، جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرز‌ها بوده و به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نیست.


منبع: شانا 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بنزین قاچاق سوخت کارت سوخت مصرف سوخت کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها

تین نیوز

از سالهای گذشته، با ابلاغیه جدید بانک مرکزی و شاپرک برای مقابله با فیشینگ و دیگر کلاه برداری های اینترنتی، بانک ها موظف شدند رمزی تحت عنوان رمز دوم پویا را در اختیار مشتریان قرار دهند. این رمز که غالباً در یک نرم افزار از سوی بانک تولید می شود و حداکثر هر ۱۲۰ ثانیه یک بار (بسته به بانک) منقضی شده و رمز جدیدی تولید می شود.

به گزارش تین نیوز ، برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.

کدهای دستوری برای دریافت رمز پویا از بانک ها:

- بانک ملی ایران: #737*60*

- بانک ملت: ارسال 4 رقم آخر شماره کارت به 30003303

- بانک مسکن: ارسال 4 رقم آخر شماره کارت به 10002516

- بانک تجارت: #788*88*

- بانک سپه: ارسال شماره 16 رقمی کارت بانکی*کد ملی*1  به6715014

- بانک صادرات: #719*

- بانک پاسارگاد:#720*

- بانک ایران زمین: ارسال عدد 10 به شماره 300006905

- بانک رفاه کارگران: کد دستوری #713*

- بانک سینا: ارسال پیامک به 727

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد