Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر ارشد شرکت بسپاران که یکی از شرکت های تابعه پتروشیمی بندر امام است، به نمایندگی از حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کارکنان نمونه ایمنی و برتر عملیاتی اظهار داشت: یکی از بهترین و مهمترین شاخصه های یک سازمان پیشرو تعداد کارکنان فعال و کارآمد آن می باشند که در همین راستا شرکت بسپاران پتروشیمی بندر امام با برنامه ریزی و اقدام های لازم توانسته است تاکنون با استفاده و بکارگیری افراد توانمند در راستای تعالی سازمان گام برداشته و با حفظ تداوم تولید یک از شرکت های برتر در مجموعه این مجتمع بشمار رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به شعار سازمانی پتروشیمی بندر امام، افزود: مدیریت ارشد پتروشیمی بندر امام با سرلوحه قرار دادن قانون مداری، خرد ورزی و مشارکت عمومی سعی در تداوم پویایی مجموعه شرکت داشته که در همین راستا از تمامی کارکنان شرکت بسپاران انتظار می رود با اشاعه این فرهنگ در سازمان ضمن تلاش مستمر در جهت حفظ سرآمدی بتوانند در تداوم تولید این مجتمع سهم عمده ای را نصیب این شرکت نمایند.

شایان ذکر است، این مراسم که در محیطی صمیمی و دوستانه خانوادگی برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از کارکنان برتر ایمنی این شرکت در طول 12 ماهه گذشته و همچنین نفرات برتر و نمونه واحدهای ستادی و عملیاتی در تمامی واحدهای زیر مجموعه و فارغ از نوع استخدام تقدیر بعمل آمد.

شرکت بسپاران در کنار شرکت های فرآورش، کیمیا، آب نیرو، خوارزمی و کارون یکی از شرکت های  تابعه پتروشیمی بندر امام بشمار می رود که با دارا بودن واحدهای پلی اتیلن سنگین(HDPE)، پلی اتیلن سبک (LDPE)، پلی پروپیلن (PP)، بوتادین و لاستیک مصنوعی (BD/SR) و پلی وینیل کلراید (PVC) سهم عمده ای از مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور را تأمین می نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند