Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ در ۱۲ ساعت گذشته ، حتی یک دلیل ساده برای رفتن محمد ربیعی روی خروجی باشگاه نیامده و هر چه بوده تقدیر و تشکر و گل و بلبل !

 بازی با احساسات هواداران و مشتاقان فوتبال و هزینه هایی که معلوم نیست با کدام هدف صرف و حیف و میل می شود، ابهام بزرگی ست که ذهن هر مخاطبی را در این، رفت و آمدها درگیر می کند !

اینکه ربیعی تحمل سرمای اراک را نداشت ، یا زمستان فوتبال اراک، با آمدن یک مربی دیگر گرم می شود !؟ سئوالی ست که جواب آن یک جمله کوتاه است : فوتبال اراک با این آمدو رفت ها به جایی نمی رسد اما برخی ها! شاید به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند !!!!

اتفاقات اخیر در باشگاه آلومینیوم اراک عادی به نظر نمی رسد، رفتن محمد ربیعی و سکوت باشگاه در خصوص خبرهای منتشره پیرامون این استعفا ، و اینکه آیا این استعفا پذیرفته شده یا خیر! حکایت از آن دارد که ، احتمالاً در این جدایی طرفین منتفع می شوند و در پس ِ این همکاری دوستانه ، دعوای زرگری وجود داشته تا هر دو طرف به خواسته های خود، برسند !

آنچه مسلم است ، این است که باشگاه آلومینیوم ، نفر بعدی و جایگزین ِ ربیعی را در آب نمک خیسانده و محمد ربیعی هم به سرعت ِ برق و باد در یکی از تیمهای بالای جدول بعنوان سرمربی نقش آفرینی می کند !

اگر همین بادرانی که چند روز پیش هیاهوی زیادی در پیکار با اراکی ها برپا کرد مقصد بعدی محمد ربیعی بود تعجب نکنید و اگر مربی که قبلاً در این شهر سابقه هدایت اراکی ها را در کارنامه داشته است ،سکان هدایت آلومینیوم را برعهده گرفت ، بازهم حیرت نکنید !

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس