Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: ۱۰۷ برنامه فرهنگی به مناسبت چهل سالگی انقلاب در استان گلستان اجرا می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خربگزاری تسنیم از گرگان، رمضان یازرلو عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با همکاری فعالان فرهنگی در چله انقلاب 107 برنامه شاخص فرهنگی در استان گلستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تجلیل از اصحاب رسانه و تجلیل از خادمان فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است که در قالب 107 برنامه فرهنگی در استان به اجرا درخواهد آمد.

وی راه‌اندازی 2 کتابخانه در نقاط محروم، راه‌اندازی سینمای سیار در همه شهرستان‌های استان برای استفاده عموم مردم، اجرای برنامه‌های دهه فجر در سطح ملی از جمله فیلم‌ و موسیقی فجر را از دیگر برنامه‌های چله انقلاب استان دانست و تاکید کرد: برپایی نمایشگاه آثار فاخر موزه ملی در 3 نقطه استان، مسابقات قرآنی ویژه بانوان، جشنواره آیات و راه‌اندازی کاروان شادمانه از دیگر برنامه‌ها است.

برنامه‌های متنوع فرهنگی در چله انقلاب در استان گلستان اجرا می‌شود241  برنامه شاخص و محوری به مناسبت چله انقلاب در گلستان برگزار می‌شودگلستان| برنامه‌های چله انقلاب از روزمرگی خارج شود

یازرلو افزود: در مجموعه 2 هزار فعال فرهنگی برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با اداره ارشاد گلستان همکاری می‌کنند تا این برنامه‌ها کامل اجرایی شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این نشست گفت: انجام اقدامات فوق‌العاده را در دستور کار داریم که نقش جوانان و نسل‌هایی که انقلاب را درک نکرده‌اند در این برنامه‌ها پررنگ خواهد بود.

عبدالرضا چراغعلی اظهارداشت: مشارکت و میدان‌داری جوانان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب برای ما اصل است و این کار با مشارکت نهادهای مردمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2