Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:02:18 GMT

گروه «زنده‌رود» 25 آذر در رودکي مي‌نوازد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۷۰۱

گروه «زنده‌رود» 25 آذر در رودکي مي‌نوازد

خبرگزاري آريا - گروه موسيقي «زنده رود» به سرپرستي و آهنگسازي «اميرمسعود اميري» 25 آذرماه در تالار رودکي به اجراي برنامه مي‌پردازد. اين ارکستر در دوبخش به اجراي برنامه مي‌پردازد. اين برنامه ابتدا در دستگاه «ماهور» با پيش درآمدي از استاد علي اکبر شهنازي آغاز مي‌شود و در ادامه سازو آواز اجرا مي‌شود. تصنيفي از «عبدالحسين برازنده اصفهاني» و تصنيف «هرچه باداباد» از ساخته‌هاي داريوش آريان پور و شعر فريدون مشيري از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قسمت دوم برنامه در آواز بيات اصفهان انجام مي‌شود. اين بخش با منظومه گل آفتابگردان از ساخته هاي اميرمسعود اميري و شعر دکتر شفيعي کدکني آغاز و در ادامه تصنيف «پگاه» از ساخته هاي اميرمسعود اميري و در ادامه قطعات آوازي به‌همراه ني استاد حسن منصوري در حال و هواي محلي بختياري اجرا مي‌شود. در آخر اين بخش تصنيف «مهر ميهن» از ساخته هاي اميرمسعود اميري و شعر « رهي معيري » برنامه به پايان مي‌رسد .
در اين برنامه با آواز و آهنگسازي «امير مسعود اميري» حسن منصوري، سجاد منصوري، داريوش آريان پور، حميدرضا آفريده، پدرام جوادزاده، نيما انجو، علي بيک مرادي،‌ اشکان الماسي، امين رحيمي و اميررضا نصيري نوازندگي مي‌کنند.
گروه موسيقي «زنده رود » در سال 1388 به سرپرستي اميرمسعود اميري خواننده ، نوازنده سه تار و آهنگساز - به ثبت رسيد و تاکنون اجراهاي متعددي در شهرستان‌ها و تهران داشته است .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد

وحید امیری در برنامه فصل آتی پرسپولیس قرار ندارد و این ستاره پابه سن گذاشته در نقل‌وانتقالات تابستانی، احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود که وحید امیری فصل آتی، با پیراهن خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر بازی خواهد کرد تا دین خود را به استان زادگاهش ادا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس بعداز مصدومیت قبل از جام جهانی، نتوانست در قطر نمایش های درخشانش را تکرار کند و کی‌روش مهره محبوب خود را آماده ندید. امیری اما قبل از جام ملت‌های آسیا هم مصدوم شد و بار دیگر یک میدان مهم تیم ملی را از دست داد و ماه‌ها نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد او در پازل تاکتیکی سرمربی برزیلی قرار ندارد و اوسمار در صورت تمدید قرارداد تمایل دارد، بازیکنان جوان تر را به خدمت بگیرد. مالکان جدید هم بعید است نظری غیر از این داشته باشند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران