Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@20:38:11 GMT

آغاز روند طرح عدم اعتماد به نخست‌وزیر انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۷۶۰

آغاز روند طرح عدم اعتماد به نخست‌وزیر انگلیس

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، احزاب مخالف دولت ترزا می‌نخست‌وزیر کنونی انگلیس امروز سه شنبه با ارسال نامه‌ای برای جرمی کوربین رهبر حزب کارگر یعنی بزرگترین حزب مخالف دولت از وی خواستند تا طرح عدم اعتماد به «می» را آغاز کند.

سران احزاب مخالف دولت انگلیس به ویژه حزب ملی گرای اسکاتلند (SNP) و لیبرال دموکرات‌ها در این نامه تصریح کردند که باید در واکنش به تعویق رأی گیری در پارلمان درباره پیش نویس توافق برگزیت طرح عدم رأی اعتماد به نخست وزیر را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که قرار بود امروز سه شنبه پارلمان انگلیس در نشستی به تأئید یا رد پیش نویس توافق برگزیت با اتحادیه اروپا مبادرت نماید.

ترزا می‌نخست وزیر انگلیس روز گذشته در پنجمین و آخرین نشست پارلمان این کشور با موضوع بررسی پیش نویس کنونی برگزیت هشدار داده بود: همه‌پرسی دوم، خطر تجزیه انگلیس را درپی دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نخست وزیر انگلیس ترزا می جرمی کوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو‌ پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد. 

 امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه ای و بین المللی تبیین خواهد کرد. وی همچنین در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می نماید.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو