Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه اخوت سربازان با حضور سرهنگ برزگر، فرماندهی سپاه ناحیه همدان و حجت الاسلام قربانی مسئول نمایندگی و سرهنگ کرمی مسئول حفاظت سپاه ناحیه همدان و سربازان این ناحیه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در این جلسه با اشاره به جایگاه سربازان و خدمت مقدس سربازی اظهار داشت: سربازی یک امر مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن برزگر سربازی را یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی دانست و افزود: باید قدر لحظه لحظه آن را دانست و از این دوره بهترین بهره را برد؛ به خصوص اگر سربازی در نهاد مقدسی مانند سپاه انجام گیرد.

وی در ادامه با پاسخگویی به سوالات و مشکلات سربازان پرداخت و با اشاره به مشکلات سربازان بیان داشت: در سپاه پاسداران هیچ تفاوتی بین نیروهای رسمی با سربازان وجود ندارد و بعضی از سختی‌ها و مشکلات پیش آمده ناشی از کمبود نیروی انسانی است که موجب افزایش کار و فشار به نیروها بوده و تلاش ما این است تا حتی الامکان از این مشکلات بکاهیم و در رفع آنها بکوشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان نیز با اشاره به جایگاه والا و مقدس سربازی به رعایت شئونات و ظواهر اسلامی تأکید کرد و گفت: شما امروز ادامه دهنده راه شهدا هستید بنابراین سعی کنید در طول خدمت خود با یک شهید مأنوس شده و همیشه در کارها با شهدا معامله کنید.

در پایان جلسه نیز سربازان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مسئولین ناحیه قول دادند در حل مشکلات آنها تمام تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: همدان سپاه سربازان جلسه اخوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه سازندگی بسیج سپاه لامرد در راستای محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه و به صورت شبانه روزی، ظرف کمتر از دو ماه اقدام به اجرای عملیات ترمیم جاده دسترسی به چاه‌ها، برق‌رسانی، تست پمپاژ و … در خط انتقال شبکه آب به شهر لامرد نمود که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه ۱۱ سال بر زمین مانده بود اما اکنون با تلاش نیروهای جهادی و خدوم بسیج سازندگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

کد خبر 6099752

دیگر خبرها

  • طهانی مقدم: طرح سربازی حرفه ای باعث افزایش کارآمدی سربازان می‌شود + فیلم
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • همدان| کودک ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس