Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نمایشگاه عکس و کارگاه پرسش و پاسخ ضوابط پوشش و روابط دانشجو در دانشگاه صنعتی مفتح همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به همت حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان نیز نمایشگاه عفاف وحجاب در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه از تاریخ  18تا 22 آذر ماه دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مروج فرهنگی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه آشنا کردن دانشجویان با مفاهیم حقیقی حجاب و همچنین بیان اینکه حجاب اسارت نیست بلکه جزء فطرت هر انسان است.

وی با بیان اینکه بیشتر مطالب را ما در تصویر به نمایش کشیده‌ایم، ابراز داشت: حجاب متعلق به اسلام و فقط کشور ایران نیست بلکه اقوام و ملل گذاشته نیز دارای پوشش بودند.

فاضلی خاطرنشان کرد: مشاوره رایگان برای پاسخ به سوالات دانشجویان نیز هماهنگ شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: فاضلی همدان دانشگاه نمایشگاه حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی