Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:06:50 GMT

صعود PSG با برد پرگل در بلگراد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۲۰۴

پاری سن ژرمن با پیروزی 4-1 مقابل ستاره سرخ بلگراد، صعود به عنوان تیم اول از گروه C به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که برای صعود به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، توانستند با یک پیروزی پرگل، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند.

تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی حرکت عالی کیلیان امباپه  و پس او به دهانه دروازه، ادینسون کاوانی با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه تا دقیقه 40 پا برجا بود تا اینکه نیمار روی یک فرار دیدنی و فریب چند بازیکن حریف، با یک شوت دقیق، حساب کار را 2-0 کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 55، تیم میزبان یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال بلند از سمت راست محوطه جریمه پاری سن ژرمن بود که توپ در سمت مقابل به گوبلجیچ رسید و او هم با ضربه والی مهار نشدنی، دروازه حریف را باز کرد.

امیدهای میزبان برای زدن گل تساوی، در دقیقه 74 از بین رفت؛ وقتی روی ضربه آزاد، مارکینیوس با ضربه سر حساب کار را 3-1 کرد.

در نهایت در وقت های اضافه، امباپه که با پاس خوب نیمار صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دقیق دروازه ستاره سرخ را برای بار چهار باز کرد  تا پاریسی ها با یک برد پرگل راهی مرحله بعد شوند.

 

 

 

 

 

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه