Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:55:38 GMT

زندگی آدری هپبورن سریال می‌شود/ از کودکی تا مرگ

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۸۶۶

زندگی آدری هپبورن سریال می‌شود/ از کودکی تا مرگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تهیه‌کنندگان سریال «پاپ جوان» در حال آماده کردن سریال زندگی آدری هپبورن ستاره بزرگ سینمای کلاسیک هستند.

کمپانی ایتالیایی وایلدساید که سریال‌های «پاپ جوان» و «دوست عالی من» را در پرونده کاری خود دارد،  در حال توسعه یک سریال درام براساس زندگی آدری هپبورن ستاره افسانه‌ای هالیوود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو جیانینی و لورنزو میه‌لی به همراه لوکا داتی پسر آدری هپبورن و لوییجی اسپینولا روزنامه‌نگار ایتالیایی در حال توسعه طرح این سریال هستند.  

لوکا داتی و لوییجی اسپینولا نویسندگان مشترک کتاب «آدری در خانه، خاطرات آشپزخانه مادرم» هستند.

داستان این سریال، زندگی ستاره «تعطیلات رُمی» و «صبحانه در تیفانی» را از دوران کودکیش در هلند در خلال جنگ جهانی دوم تا حضورش در هالیوود به عنوان یک بازیگر و زندگیش در شهر رم به عنوان یک مادر و همسر و نیز سال‌های پایانی عمرش در جایگاه سفیر یونیسف را دنبال می‌کند.

جیانینی و میه‌لی اعلام کرده‌اند که لوکا داتی پسر آدری هپبورن در روند شکل گیری سریال حضور خواهد داشت.

لوکا داتی فرزند آدری هپبورن و آندریا داتی است،  هپبورن و آندریا داتی سال ۱۹۷۰ با هم ازدواج کردند و نزدیک به یک دهه بعد از هم جدا شدند.

تولید این سریال از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

کد خبر 4482848

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا بازیگر سینما سریال خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.

با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد