Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد شامگاه سه‌شنبه، 20 آذر در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با انتقاد از وضعیت بازار اظهار کرد: وقتی در جلسه تنظیم بازار گفته شود که میوه تا شب عید تا ۲۰ هزار تومان جا دارد، می‌خواهید مغازه‌دار تا ۲۵ هزار تومان نفروشد؟ در همین جلسه گفته نشد؟ وقتی گفته می‌شود هرچیزی بفروشید گوشت هم فراوان است، می‌خواهید مغازه‌دار گوشت ارزان بدهد؟
وی با بیان این‌که در توزیع گوشت تعلل شده است، آن کسی‌که تعلل کرده چرا معرفی نمی‌شود، تصریح کرد: مدیران باید به فکر مردم باشید، باید ببینید مردم چه می‌کشند، یک میلیون می‌دهم ببینم می‌توانید خانواده خود را یک ماه اداره کنید، می‌توانید یک کیلو گوشت به خانه بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: می‌گوییم گوشت فراوان است، این شد حرف؟ این حرف‌ها را نزنید؛ آقایان کارشان را انجام نمی‌دهند و مسئله را امنیتی می‌کنند، مسئله امنیتی از همین جلسه شروع می‌شود، چه کسی مردم را تحریک می‌کند؟
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که حرفی نداریم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به همه مدیران می‌دهیم، یکی از شما یک ماه خانه را اداره کند، ببینیم می‌توانید، ادامه داد: آیا این وضعیت انصاف و عدل و عدالت است؟ چرا این حرف‌ها را می‌زنید، گوشت یک مرتبه از ۳۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان رفته، آن هم متغیر است؛ بعد هم می‌گوییم گوشت فراوان است. آیا این شد حرف.
وی با بیان این نکته که چرا می‌گذارید چنین اتفاقاتی بیافتد، افزود: خودمان نظارت نمی‌کنیم، خودمان خط هم می‌دهیم، بیاید یک روز در دفتر ما، طرف می‌آید از این شرایط سخت گریه می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: عزیزان کاری که از دستمان برمی‌آید را انجام دهیم، وضع و زندگی مردم را ببینید.
بر اساس این گزارش، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد پس از پایان صحبت‌های خود به نشانه اعتراض جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان را ترک کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی گرانی آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل

ایسنا/مازندران رییس اتحادیه صنف قصابان شهرستان بابل در جلسه آموزشی مبارزه با تب کریمه کنگو اظهار کرد: با جلوگیری از قاچاق گوشت در شهرستان، پیشگیری‌های لازم جهت بروز بیماری‌های واگیر بین دام و انسان به شرایط مطلوبی رسیده است.

دکتر کوروش نظری مسئول نظارت دامپزشکی شهرستان بابل نیز با بیان اینکه با شروع فصل گرما، شیوع تب کریمه کنگو بیشتر می‌شود، افزود: علائم این بیماری تشابه عجیبی به آنفلوآنزا دارد.

وی خاطرنشان کرد: ویروس از طریق کنه قهوه‌ای رنگ وارد بدن دام می‌شود و معمولا افراد مبتلا به تب کریمه کنگو دچار خونریزی‌های زیرپوستی شده و در برخی موارد نیز به مرگ منجر خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه افرادی که با گوشت تازه دام کشتار شده در تماس هستند، بیشتر ریسک ابتلا دارند، خاطرنشان کرد: این ویروس حتی با له کردن کنه و آغشته شدن محتوای کنه بر روی پوست دام نیز قابل انتقال است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشتارگاه‌ها موظف هستند ۲۴ ساعت گوشت را در سردخانه نگه داشته و پس از آن، اقدام به توزیع کنند، افزود: بیشترین آمار ابتلای بیماری تب کریمه کنگو مربوط به قاچاق گوشت است و توصیه ما این است که قصابان از کشتارگاه مجاز گوشت تهیه کنند.

 نظری اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه یک نفر دامپزشک ساکن سیستان‌وبلوچستان نیز فوت شده است.

او درخصوص علائم بیماری نیز یادآور شد: علائم این بیماری همراه با درد شدید استخوان‌ها، افسردگی و تغییر خلق و خو بوده و ممکن است درمان این بیماری چند ماه زمان ببرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟