Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:20:54 GMT

توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۱۶۹۲

توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه کالا‌های اساسی را در استان تامین کردیم به جز تخم مرغ که لرستان ممنوع شده است اظهار داشت: ۱۱ قلم از کالا‌های اساسی استان را تامین کردیم به جز تخم مرغ به دلیل شرایط خاص استان، چون برخی استان‌ها تولید مازاد تخم مرغ دارند و استان لرستان را ممنوع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ تن گوشت منجمد در استان لرستان در حال توزیع است عنوان کرد: تاکنون ۷۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع شده و ۱۰۰ تن نیز در حال توزیع است و مشکل خاصی در استان نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با عنوان اینکه در راستای گوشت منجمد در کشور محدودیتی وجود ندارد تصریح کرد: در حال حاضر در انبار شرکت پشتیبانی امور دام استان ۹۰ تن گوشت منجمد ذخیره وجود دارد و هر زمان نیاز باشد گوشت وارد بازار می‌کنیم.

وی گفت: سهیه استان‌ها تامین می‌شود و در راستای گوشت منجمد در کشور محدودیتی وجود ندارد و نمی‌گذاریم سهمیه استان لرستان مغفول بماند.

انتهای پیام/د

تامین ۱۱ کالای اساسی در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند