Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا دهقانی نیا با اشاره به اینکه طرح جامع مبارزه با قاچاق پوشاک، اولویت بندی شده و هدفمند است، افزود: پیش از این هم اقداماتی در این باره انجام و فرصت لازم داده شده است.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی، مطالبه اتحادیه و صنف مربوط هم از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این است که با کالاهای محرز قاچاق مبارزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی نیا افزود: انتظار داریم واحدهای تجاری عرضه کننده کالاهای پوشاک قاچاق ، خودشان این کالاها را جمع آوری و از عرضه آن خوداری کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی میزبان مدیران مجتمع های تجاری خواهیم بود و با آن‌ها این موضوع را در میان خواهیم گذاشت و اطلاعیه را به آن ها ارائه خواهیم کرد و از آن ها انتظار داریم که با کمترین اصطکاک ، کالاهای قاچاق را جمع آوری کنند و کنار بگذارند.

دهقانی نیا با بیان اینکه سهم بازار کالاهای قاچاق به کالاهای تولید داخل می رسد، افزود: تولیدکنندگان داخلی، توان و ظرفیت عرضه پوشاک مورد نیاز را دارند.

وی با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما اضافه کرد : یکی از اهداف کلان طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق ، این است که فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی