Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر فه نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبد کاووس، عبدالقدیر کریمی در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه گنبدکاووس ۱۴۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد، اظهارکرد: کالاهای غیرنفتی استان گلستان به کشورهای آسیای میانه، تاجیکستان،ترکمنستان و قزاقستان صادر می شود.

وی افزود: در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی از طریق بخش خصوصی نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی بیان کرد:  از ۱۰۰ درصد صادرات غیرنفتی استان گلستان، ۵۰ درصد آن مربوط به بازرگانان گنبدکاووس است. 

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در گلستان حدود هزار میلیارد تومان در گنبدکاووس انجام شده است و این به سبب ظرفیت بالای این شهرستان است.

وی اضافه کرد: باعث افتخار است که شهرستان گنبدکاووس به واسطه برخورداری از ظرفیت و پتانسیل مناسب، در حوزه صادرات حرف برای گفتن داشته باشد.

کریمی با اعلام این نکته که علاوه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی، در بخش دولتی هم موفقیت های خوبی داشتیم، افزود: یک سوم سرمایه گذاری بخش دولتی استان مبلغی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هفته دولت، در گنبدکاووس انجام شده است.

کد خبر 4482153

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن محمدی ادیب  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بنا‌های تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بنا‌های تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بنا‌های تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنا‌های تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بنا‌های تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بنا‌های تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بنا‌ها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بنا‌ها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر