Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کوهسار دادور شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در شهرستان سروآباد، تکریم و ارج نهادن به فرهنگ شهادت و ایثار را یک ضرورت دانست و اظهارداشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه بویژه در بین نسل جوان و آینده برای حراست و پاسداری از نظام و ارزش های والای انقلاب ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس متحمل خسارت زیادی شدند و با تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید، ایثارگر، جانباز و آزاده سهمی غرور آفرین در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی دارند.

فرماندار شهرستان سروآباد ادامه داد: برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان یک برند معنوی برای استان کردستان و سندی محکم برای بیان ایثارگری ها و رشادت های مردم این خطه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی است.

دادور یادآور شد: تهیه مستندی از حماسه و ایثار رزمندگان بویژه پیشمرگان مسلمان کُرد برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و نهادینه کردن فرهنگ شهادت طلبی می تواند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشد.

وی در ادامه از تشکیل کمیته های بزرگداشت این کنگره خبرداد و بیان کرد: در راستای کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان ۲۴ کمیته در این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: ساخت و نصب تندیس سرداران شهید، فضا سازی شهری، تالیف ۲۰ کتاب زندگینامه شهیدان شاخص و تولید ۲۰ فیلم مستند از شهدای شهرستان از مهمترین برنامه هایی است که اجرا می شود.

دادور بر ضرورت تعامل و همکاری تمام دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و اظهارداشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تکریم آنها وظیفه ای همگانی است که باید همه در این راستا پیشقدم و همسو با ارزش های والای انقلاب باشند.

کد خبر 4482912

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج شهرستان سروآباد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود