Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - رييس سازمان جهاد کشاورزي قزوين گفت: سرمايه صندوق توسعه بخش کشاورزي استان با 277 ميليارد ريال اعتبار نمي تواند پاسخگوي نيازهاي اين بخش باشد.

به گزارش ايرنا، فاطمه خمسه روز چهارشنبه در نشست اعضاي صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، افزود: صندوق حمايت از بخش کشاورزي در سال 85 تشکيل شد اما با وجود مشارکت سرمايه‌اي بخش خصوصي و دولت، جوابگوي نيازهاي بخش کشاورزي استان نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در حال حاضر سرمايه اين صندوق 277 ميليارد ريال است که 54 درصد سهم آن به تشکلات کشاورزي و 46 درصد باقيمانده آن نيز سهم دولت است.
خمسه ادامه داد: در صندوق توسعه حمايت از بخش کشاورزي 16 تشکل عضويت دارند که بخش هاي مختلفي را از جمله زراعت، باغباني و دامداري را تشکيل مي دهند.
اين مسئول در پايان يادآور شد: با توجه به اينکه بخش قابل توجهي از سرمايه صندوق متعلق به دولت است، اگر قرار باشد اعتبارات بيشتري را لحاظ کنيم بايد مصوبه هيات دولت را نيز به همراه داشته باشيم.
9925/8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد