Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:08:33 GMT

دومین همایش ابن سینا و حکمت شرقی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۲۶۴

دومین همایش ابن سینا و حکمت شرقی برگزار می شود

دومین همایش ابن سینا و حکمت شرقی با حضور شخصیت هایی همچون آیت الله محمد خامنه ای و میزبانی بنیاد ایران شناسی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: دومین همایش «ابن سینا و حکمت شرقی» به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا با همکاری بنیاد ایران شناسی و چند نهاد دیگر برگزار می شود.

 

در این همایش آیت الله «سید محمد خامنه ای»، «رضا داوری اردکانی»، «غلامحسین ابراهیمی دینانی»، «غلامرضا اعوانی» و تنی چند از دیگر پژوهشگران و اندیشمندان سخنرانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همایش بازخوانی تاثیر حکمت ایرانی بر فلسفه ابن سینا، دوشنبه، 10 دی از ساعت 8:30 تا 12:30 برگزار می شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي خراسان جنوبی بیرجند معاون اول رئیس جمهور استان بوشهر بندرعباس مشهد هرمزگان شیراز عربستان فلسفه اسلامی ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 

این مانور با مشارکت ۷۰ نفر کاربر و ۷۰ نفر بازرس و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با موفقیت برگزار و صورتجلسه‌های نهایی تهیه، تنظیم و خودکار ارسال شد. 

در این مانور هماهنگی تمامی دستگاه‌های الکترونیک اختصاص یافته به شعب اخذ رای به روزآوری و پیکر بندی و آماده‌ی به کار گیری در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شدند.

لازم به ذکر است در این مانور فرآیند احراز هویت رای دهندگان با پنج نوع مدرک شناسایی و هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت مورد تمرین قرار گرفت که به صورت کامل قابلیت عملیاتی کسب شد. 

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان برای تعیین دو منتخب از بین چهار کاندید راه یافته به مرحله دوم همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه کشور صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود