Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:09:42 GMT

کلنگ دومین پارک مشارکتی منطقه دو کرمان زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۳۵۴

کلنگ دومین پارک مشارکتی منطقه دو کرمان زمین زده شد

علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین پارک مشارکتی با همکاری منطقه دو، اهالی و کسبه محل، در بلوار جمهوری در حال احداث است که مساحت آن سه هزار مترمربع است.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث این پارک تاکنون خبر داد و گفت: این پارک به فضای سبز، مبلمان پارکی، مسیر پیاده‌روی، نورپردازی و آبنمای متفاوت مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه دو کرمان در ادامه با اشاره به آغاز عملیات احداث دومین پارک مشارکتی در این منطقه، افزود: این پارک در خیابان بهارستان حدفاصل (کوچه‌های یک تا پنج) در حال احداث است.

وی مساحت این پارک را شش هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: این پارک نیز به فضای سبز، مبلمان پارکی، مسیر پیاده‌روی، نورپردازی و آبنما مجهز خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه احداث پارک‌های مشارکتی برای اولین بار در منطقه دو کرمان در حال انجام است، از استقبال خوب اهالی این منطقه خبر داد.

وی تصریح کرد: بخشی از هزینه‌ احداث این پارک‌ها توسط اهالی محل و بخشی توسط شهرداری منطقه تامین می شود.

شهردار منطقه دو کرمان با بیان اینکه این پارک‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید، اظهار کرد: در صورت همکاری مردم، پارک‌های مشارکتی در نقاط دیگر منطقه نیز احداث می‌شود.

کد خبر 4482952

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک و فضای سبز شهرداری کرمان علی سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی

بیش از یکسال از پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان می گذرد اما به صورت نیمه کاره باقی مانده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است. به گفته شهروندخبرنگار ما پیگیری‌های مداوم اهالی این روستا نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

لطفا صدای ما مردم منطقه محروم بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان را به گوش مسئولان برسانید. گازرسانی به روستا‌های این منطقه بیش از یک سال است به حال خود رها شده و هیچ گونه کاری انجام نمی‌شود. یک سال است مردم این منطقه محروم چشم انتظار فعال شدن این پروژه و تکمیل گازرسانی در این منطقه هستند ولی خبری نیست. چندین بار به اداره گاز مراجعه کردیم و اطلاع دادیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم