Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی در استان پرداخت شده گفت: استان گلستان در این حوزه با پرداخت تسهیلات به ۱۰۶ واحد تولیدی پس از استان البرز در رتبه دوم کشور قرار دارد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارداشت: امیدوارم این جایگاهی که در رونق تولید کسب کردیم با همکاری بانک‌ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته و امسال تعداد 42 واحد صنعتی تعطیل با همکاری دستگاه‌های مرتبط احیاء شده است، افزود: گلستان از شهریور ماه سال جاری با ابلاغ اعتبار سال 97 تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان، با پرداخت تسهیلات به 66 واحد صنعتی به مبلغ 279 میلیارد تومان، پس از استان البرز در رتبه دوم کشور قرار دارد.

استاندار گلستان راستی‌آزمایی در پرداخت تسهیلات را جزو دستورات مهم این کارگروه دانست و افزود: دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی به این بخش مستقیم ورود کنند و کارگاه‌هایی را که این تسهیلات را دریافت کرده و در جایگاه خود هزینه نکردند معرفی کند.

4 طرح بزرگ تولیدی با همکاری بخش خصوصی در گنبدکاووس اجرا می‌شود370 واحد تولیدی اردبیل محصولات استاندارد تولید می‌کنند228 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان ساخته می‌شود

هاشمی با بیان اینکه رتبه استان در کشور در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید نشان دهنده رونق استان است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان شاهد رونق بیشتر استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شیب توسعه در استان بر اساس آمارها و ارقام سرعت خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه بانک‌ها از کارگروه تسهیل حمایت کامل کرده و پرداخت تسهیلات به بنگاه‌ها را تسهیل کنند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله راه‌آهن اینچه‌برون _ ترکمنستان اشاره و تصریح کرد: با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداری گلستان تا 2 هفته آینده مشکلات برطرف شده و مراودات این استان با جمهوری ترکمنستان و کشورهای cis بیشتر می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه در 40 سالگی انقلاب همه دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های شاد و امیدبخشی داشته باشند، افزود: باید برنامه‌های خوبی برای همه شهرها تعریف کنیم تا همه مردم بتوانند در جشن انقلاب شریک بوده و شادی آن را احساس کنند.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین

قزوین - مدیرکل گمرک قزوین گفت: گمرک قزوین تسهیلات ۹۰ درصدی به واحدهای تولیدی برای ترخیص کالاهای وارداتی ارائه می‌دهد.سعید نادری با اشاره به ارائه امکانات و خدمات متنوع گمرک قزوین، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، استفاده از ضمانت‌نامه بانکی و... به فعالان اقتصادی مجاز از جمله خدمات گمرک قزوین محسوب می‌شود.وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این گمرک در رده‌های مختلفی از جمله واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت و مرجوعی فعال است.
نادری تأکید کرد: درآمد گمرک قزوین در ۱۲ ماه منتهی به سال ۱۴۰۲ حدود ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بود.
به گفته این مسئول، گمرک قزوین در حوزه صادرات ۸۶۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار را به کشورهای دیگر از جمله عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه و ترکیه صادر کرد. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت