Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: انتقاداتی زیادی به وزیر علوم وارد است و منتقدین و معترضین زیادی در مجلس بر استیضاح او اصرار دارند. در مورد وزیر آموزش‌وپرورش نیز به همین شکل است. استیضاح غلامی و آقای بطحایی در مجلس جدی است.

محمدعلی وکیلی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به موج جدید استیضاح وزرا، گفت: در هر استیضاحی اهداف سیاسی وجود دارد و استیضاح یک اقدام سیاسی است و نمی‌توان گفت که یک اقدام سیاسی هدف سیاسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فرض این است که استیضاح ناظر به عملکرد است.

او در خصوص استیضاح وزرای علوم، آموزش و کشور در مجلس، تاکید کرد: انتقادات زیادی به وزیر علوم وارد است و منتقدین و معترضین زیادی در مجلس بر استیضاح او اصرار دارند. در مورد وزیر آموزش‌وپرورش نیز به همین شکل است و اعتراضاتی به ایشان وارد است. تعدادی از نمایندگان مجلس هم مدت‌ها است که به دنبال استیضاح وزیر کشور هستند.

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: استیضاح آقای غلامی وزیر علوم و آقای بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش در مجلس جدی است.

وکیلی در خصوص چرایی به نتیجه نرسیدن استیضاح رحمانی فضلی، گفت: دلیل آن را باید از نمایندگان بپرسید.

او درباره تأثیر لابی‌ها در منتفی شدن استیضاح وزیر کشور، تاکید کرد: هر وزیری قصه لابی را دارد و معاون پارلمانی‌ها یکی از مهم‌ترین رسالتشان لابی برای عدم استیضاح است و اشکالی هم ندارد. معاونین پارلمانی مانند سفیر هستند و سفیر هر مملکتی در کشور میزبان مسئولیت دفاع از منافع کشور خود را دارد که البته در کنار این معاونین پارلمانی اقدامات دیگری نیز انجام می‌دهند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: لابی‌هایی از هیات رئیسه مجلس برای منتفی شدن استیضاح وزیر کشور وجود ندارد. دلیلی ندارد هیات رئیسه بخواهد ورود کند.

او در پایان با اشاره به منفی شدن استیضاح وزیر امور خارجه گفت: کاش استیضاح ظریف به صحن علنی مجلس می‌آمد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید محمدعلی وکیلی هیات رئیسه مجلس استیضاح وزیر کشور منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان


به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه روسیه و عربستان تلفنی گفت‌وگو کردند. 

«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه و «فیصل بن فرحان»، وزیر ‌خارجه عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت وحدت تلاش‌ها برای حل بحران در خاورمیانه تاکید کردند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در پی تماس تلفنی لاوروف و بن فرحان آمده است: «در این تماس، توجه ویژه ای به بررسی موضوعات در دستور کار منطقه ای با توجه به تشدید بی سابقه اوضاع در منطقه شد.»

این بیانیه افزود: «درگیری فلسطین و اسرائیل و تنش‌ها در دریای سرخ مورد بحث طرفین قرار گرفت. دو طرف بر موضع مشترک خود در حمایت از با توجه به ضرورت تقویت تلاش‌های همه اعضای مسئول جامعه بین‌المللی برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک سریع بحران‌های شدیدی که صلح و ثبات در خاورمیانه را تضعیف می‌کنند، تاکید کردند.»

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود